Leuke bingoprijzen voor ouderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 18:56

Wat voor werk is het werk van TS eigenlijk?
Wat is de doelgroep, zeg maar..?

Want 80+ers die nog heel actief zijn, zullen idd nog thuis wonen en niet op het werk van TS, denk ik?

Althans, of het moet een particulier huis zijn ofzo. Maar verder kom je alleen met een indicatie in een verzorgingshuis toch? Of is het revalidatie ofzo?

rien10

Re: Leuke bingoprijzen voor ouderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 21:57

Satisfyer. Christine le Duc cadeaubon .

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:08

een reactie van een 65 plusser. Mij maak je echt niet blij met met luchtjes, zeep en dergelijke, iedereen heeft zijn eigen merk dat ze/hij al jaren gebruikt.
Maar lekker etenswaren zijn altijd welkom.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:11

rien10 schreef:
Satisfyer. Christine le Duc cadeaubon .

_O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:16

Maja zeep, of Maya.. die zwart met rood toch?
En old spice voor de heren :j

Ik ben 50, ik ga het zoeken binnenkort hoor :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:18

Cer schreef:

Echt, ik schiet je do… nee. Dat doe ik niet. Maar ik verban je wel.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:24

Cer schreef:

Old spice dat luchtje..mmm dat had mijn pa altijd..

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:39

Mijn buren gaan twee keer per jaar naar de bingo, met pasen en met kerst. Daar hebben ze altijd voedselpakketten: vleesschaal, rollade, bon voor de lokale dönerzaak (is sponsor), pakketten met bakspul met bijbehorende bakvormen, gevulde boodschappenmand. Ook weleens dozen eieren of iets dergelijks wat ze gesponsord hebben gekregen (en vaak aan de datum is) en spul in thema zoals een stol, paaschocolade enzo.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:40

rien10 schreef:
Cer schreef:

Echt, ik schiet je do… nee. Dat doe ik niet. Maar ik verban je wel.

Hahahahaha _O- _O- _O-
Ik rennen met mn loopkruk ook dan _O-

Sorry, t is een serieus topic

:')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:47

Ik ben 60. Echt. Ik wil dit allemaal niet.
Wat wil ik wel (zeer persoonlijk dus)
2 x gratis starten op de plaatselijke rijvereniging. Cadeaubon van t een of ander. Mooie geurkaars. Iets authentieks, bijvoorbeeld geitenwollen sokken, rauwmelksekaas, bloemen abonnement, een hele ham. Weet ik veel, maar geen Getrut.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:54

Ohhhh 60 joh???
Dan heb jij die zeep allang dus :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:55

Cer schreef:
Ohhhh 60 joh???
Dan heb jij die zeep allang dus :')

Ik heb zoveel :j

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:59

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:59

Ok. On topic. Kijk TS, t is niet zo dat, als je een bepaalde leeftijd hebt, je ineens geen smaak of behoeftes meer hebt. Iets uit de doos denken.
Museum jaarkaart.
Blad cadeau.
Staatslot.
Musical kaartjes.r

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 23:05

Noeps schreef:
Ik heb jarenlang de inkoop gedaan voor een maandelijkse bingo. Leeftijd deelnemers liep uiteen van 10 tot 80+.

Wat het altijd goed deed:
- koektrommel met inhoud
- wasmiddelpakket
- droge worst / rollade / vleesschotel
- tas met boodschappen
- set keukendoeken (bv 2 theedoeken, 2 handdoeken, 2 vaatdoeken)
- setje Hema handdoeken, we hadden dan altijd verschillende kleuren om uit te kiezen
- cadeaubon HEMA, Kruidvat, supermarkt, bloemist, slager
- pakketje met luxe borrelhapjes (wat je bv wel bij de zuivelhoeve kan krijgen) of bonbons van de chocolatier
- dubbelwandige theeglazen
- in de zomer: karaf met waterglazen
- in de herfst / winter: woondeken
- bloemstukje / bloembollen in een leuke pot
- set mooie windlichten
- theepakket of X pakken koffie
- springvorm met appeltaartmix en een bus slagroom
- grote mokken met een pak chocomelk, bus slagroom en mini marshmallows
- rondom de feestdagen een luxe banketstaaf / paasstol / kerststol

En zo hebben we in de loop van de jaren nog wel tig andere dingen gehad, maar daar kan ik even niet op komen.
Ik zou geen prijzen inkopen bij de Action of op Allexpress, mensen vonden het juist leuk om iets te winnen met een beetje gevoel van luxe. Nou kom ik de vaste bezoekers ook met regelmaat tegen in de plaatselijke Action, dus als ze daar iets leuks zien kopen ze het zelf wel. Alcohol verlootten we niet.

Maar even, op de gratis boodschappen na zou ik hier niks van willen hebben. Zou echt de prullenbak in gaan of jaren in de kelder liggen.
Ik werk met volwassenen en ouderen met aandoeningen dus wellicht ben ik daardoor beinvloed in wat ik zou aanbieden op n bingo.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 23:05

Ik ben nog steeds benieuwd wat de doelgroep is :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 00:18

Een knutselpakket?
Kleurboek voor volwassenen
Bon van een restaurant uit de buurt
Boodschappenpakket
Kaartspelletjes zoals skipbo
Rummikub XL

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 00:48

rien10 schreef:
Ok. On topic. Kijk TS, t is niet zo dat, als je een bepaalde leeftijd hebt, je ineens geen smaak of behoeftes meer hebt. Iets uit de doos denken.
Museum jaarkaart.
Blad cadeau.
Staatslot.
Musical kaartjes.r

Pak melk :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 00:57

Hutcherson schreef:
Maar even, op de gratis boodschappen na zou ik hier niks van willen hebben. Zou echt de prullenbak in gaan of jaren in de kelder liggen.
Ik werk met volwassenen en ouderen met aandoeningen dus wellicht ben ik daardoor beinvloed in wat ik zou aanbieden op n bingo.

Dat is leuk om commentaar te geven op andere, maar daar heeft de ts ( en een ieder die misschien ook wel een bingo wil organiseren) toch niks aan?
Kom dan met goede suggesties die jij zou doen.

Edit: Als ik terug kijk naar je eerdere reactie laat maar, dát zijn pas dingen die heel weinig mensen willen hebben :o

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 01:07

SnuitjeLove schreef:
ja doelgroep is vooral wel 75+, misschien een enkeling ertussen die wat jonger is. Ze zijn vrij mobiel nog en een aantal pakt nog wel eens de fiets of gaat met de camper eropuit.

Vrij mobiel? Het bedrijf waar ik werk zijn wij met 10 personen. Er zijn 3 mannen rond de 73 jaar die magazijn werk ( hele dag sjouwen en inpakken tot 15 kg ) verrichten, uren 20 tot 40 uur per week. Denk voor de bingo hoofdzakelijk voor doelgroep dames en een staatslot, fietsspiegel, bonbons, fles wijn, wijn glazen set, pak koffie.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 01:11

Ik zou het ook leuk vinden iets te winnen waar ik iets aan heb maar dat is voor een ander moeilijk te bepalen. Dus mijn tip is sowieso een prijzentafel neer te zetten waar iemand dan zelf iets uit kan kiezen. Dan zit je al snel goed met een aantal van de gegeven tips: lekker zeepje, grote zak waxinelichtjes (ook duur tegenwoordig), ovenwanten, bloeiende plant of bos bloemen, zak gemengde drop, chocolaatjes, doos celebrations, flesjes wijn.

Selima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 03:17

Mijn moeder van 88 doet sinds een paar jaar mee met de bingo in het buurthuis.
Die hebben ook vooral veel kleine prijsjes door hun beperkte budget, net als het budget van ts.

Bij de echt kleinere prijzen is mijn moeder dan best blij met 'bekende' chocolaatjes zoals Merci, Toffifee, Celebrations.
Hoofdprijs van E10 liefst een cadeaubon van Hema, Blokker oid, geen Bol want internet vindt ze best moeilijk.

Keukenhanddoeken en zo zit ze niet op te wachten. Lekkere dingen vallen altijd in de smaak.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:18

Ineke2 schreef:
Hutcherson schreef:

Dat is leuk om commentaar te geven op andere, maar daar heeft de ts ( en een ieder die misschien ook wel een bingo wil organiseren) toch niks aan?
Kom dan met goede suggesties die jij zou doen.

Edit: Als ik terug kijk naar je eerdere reactie laat maar, dát zijn pas dingen die heel weinig mensen willen hebben :o

Ik denk ook, afgaand op de reacties in het topic, dat het gros van bovenstaande boktleden geen trouwe bezoeker is van een bingo. Ik geef sec aan wat wij zoal aan prijzen hebben verloot in de jaren waarbij ik de inkoop deed voor een bingo met gemiddeld 100 deelnemers.
Prima om te noemen dat bij jou cadeau X of Y rechtstreeks bij het grofvuil zou belanden, maar als je 40 prijzen op een avond te verloten hebt wil je ook wel wat meer variatie dan alleen eten of drinken.
Enfin, TS succes met de voorbereiding en ik hoop dat de prijzen tzt met iets meer enthousiasme worden ontvangen dan hier in het topic :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:33

Ik denk dat je met vrij te kiezen prijzen al een heel eind komt om een ieder tevreden naar huis te laten gaan. In ieder geval de winnaars :j

Dan kan degene die wel van een wijntje houdt, lekker dat meenemen.
De liefhebber van ouwe kaas pakt dat. En degene die wel korting wil op zijn grafkist neemt die cadeaubon mee :=

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:57

Heb dit topic al even mee zitten lezen en vind het wel grappig dat iedereen de andere kant op duikt.

Er viel me alleen iets op. Vergeet niet dat de grote prijzen maximaal 5 tot 10 euro mogen zijn en de kleine prijsjes onder de 5 euro. Je kan gewoon niet heel veel halen.

Ik heb jarenlang meegedaan aan een camping bingo en daar waren de loten niet zo duur natuurlijk en de prijzen klein. Kinderen konden dan kiezen uit de tafel met speelgoed (veel dingen die leuk zijn op de camping) en voor volwassenen was er een andere tafel. Vanwege de kosten waren beide tafels vrijwel alleen maar gevuld met spullen van de action en de hoofdprijs was een diner in het restaurant op de camping. Eigenlijk was het hartstikke leuk en jong tot oud deed enthousiast mee.

Wat volgens mij bij die bingo veel gekozen werd waren de fleecedekens. Elke keer lagen er wel weer leuke nieuwe printjes en stofjes. Ook de lampjes op batterijen, maar dat is niet gek op een camping waar een leuk tafellampje altijd wel van pas komt. Misschien kun je dan beter denken aan een plateautje met wat kaarsen erop voor op tafel? Dat is wat meer voor binnenshuis. Maar zeker vanwege de prijs denk ik wel dat deze bingo meer uitkomt bij de action artikelen. En dat maakt toch ook niet uit, de bingo zelf en de gezelligheid is toch vaak het belangrijkste. Voor de hoofdprijzen zijn cadeaubonnen vaak wel leuk. Bij ons was het voor het restaurant, maar de lokale winkels bij jullie zijn natuurlijk bij uitstek geschikt. Misschien de notenzaak of een boekhandel. Met maximaal 10 euro kan je alleen niet zo heel veel tegenwoordig dus ik zou wel kijken of je iets kan vinden waar mensen ook echt dat geld kunnen besteden zonder veel bij te moeten betalen. Anders zijn cadeaubonnen niet zo leuk. ;)