Hier gaat alles nog best oke, alleen zo dodelijk vermoeid


Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bowo schreef:Opstarten is volgens mij ook altijd drama. Succes voor iedereen wat dat betreft!
xPabloBokt schreef:Ik heb ook niet zo'n lekkere dag vandaag.
Mijn opleiding is heel erg van de creatieve oplossingen en out of the box denken. Leuk, maar ik heb autisme.
Ik heb me dus binnen dat al door de afgelopen drie jaar heen gebokst en net als je denkt dat het niet NOG minder kan qua kaders, presteren ze het om er nog minder te geven in het laatste semester.
Ik moet nu dus voor aanstaande vrijdagavond een voorstel beroepsprestaties opleveren (hoe ik ga voldoen aan de leeruitkomsten van de kerncompetenties. Die we overigens zelf aan ons project hebben toegewezen, want ook dat stond van tevoren niet vast), en ik loop er echt compleet op vast door het gebrek aan eisen en kaders. Er is gewoon geen opdrachtomschrijving, als ik aan mijn coach vraag wat er verwacht wordt is er geen specifiek antwoord op en ik heb net alweer een halve paniekaanval gehad erdoor. Ik kan gewoon echt niet omgaan met dat abstracte gezemel. Geef me gewoon een opdracht en eisen waar ik aan moet voldoen, geef me rubrics of beoordelingscriteria en ik rol er zo wat uit. Maar dit? Dit kan ik echt niet.
xPabloBokt schreef:Ik heb ook niet zo'n lekkere dag vandaag.
Mijn opleiding is heel erg van de creatieve oplossingen en out of the box denken. Leuk, maar ik heb autisme.
Ik heb me dus binnen dat al door de afgelopen drie jaar heen gebokst en net als je denkt dat het niet NOG minder kan qua kaders, presteren ze het om er nog minder te geven in het laatste semester.
Ik moet nu dus voor aanstaande vrijdagavond een voorstel beroepsprestaties opleveren (hoe ik ga voldoen aan de leeruitkomsten van de kerncompetenties. Die we overigens zelf aan ons project hebben toegewezen, want ook dat stond van tevoren niet vast), en ik loop er echt compleet op vast door het gebrek aan eisen en kaders. Er is gewoon geen opdrachtomschrijving, als ik aan mijn coach vraag wat er verwacht wordt is er geen specifiek antwoord op en ik heb net alweer een halve paniekaanval gehad erdoor. Ik kan gewoon echt niet omgaan met dat abstracte gezemel. Geef me gewoon een opdracht en eisen waar ik aan moet voldoen, geef me rubrics of beoordelingscriteria en ik rol er zo wat uit. Maar dit? Dit kan ik echt niet.
xPabloBokt schreef:Ik heb ook niet zo'n lekkere dag vandaag.
Mijn opleiding is heel erg van de creatieve oplossingen en out of the box denken. Leuk, maar ik heb autisme.
Ik heb me dus binnen dat al door de afgelopen drie jaar heen gebokst en net als je denkt dat het niet NOG minder kan qua kaders, presteren ze het om er nog minder te geven in het laatste semester.
Ik moet nu dus voor aanstaande vrijdagavond een voorstel beroepsprestaties opleveren (hoe ik ga voldoen aan de leeruitkomsten van de kerncompetenties. Die we overigens zelf aan ons project hebben toegewezen, want ook dat stond van tevoren niet vast), en ik loop er echt compleet op vast door het gebrek aan eisen en kaders. Er is gewoon geen opdrachtomschrijving, als ik aan mijn coach vraag wat er verwacht wordt is er geen specifiek antwoord op en ik heb net alweer een halve paniekaanval gehad erdoor. Ik kan gewoon echt niet omgaan met dat abstracte gezemel. Geef me gewoon een opdracht en eisen waar ik aan moet voldoen, geef me rubrics of beoordelingscriteria en ik rol er zo wat uit. Maar dit? Dit kan ik echt niet.
JudithGigi schreef:Dikke ellende hier, geen enkele stakeholder heeft tijd voor me dus ik kan niet meer verderDodelijk vermoeid van de stress dat dat oplevert.
Lisa_22 schreef:JudithGigi schreef:Dikke ellende hier, geen enkele stakeholder heeft tijd voor me dus ik kan niet meer verderDodelijk vermoeid van de stress dat dat oplevert.
Jeetje wat naar zeg! Kunnen je supervisors hier niet iets in betekenen? Of misschien het aantrekkelijker maken voor stakeholders om mee te doen?