Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:Vandaag heb ik mijn introductiedag gehad. Ik was echt stikzenuwachtig ervoor, maar het viel me echt reuze mee. Onze master was maar met 15 mensen, maar volgens mij was dit enkel voor mensen die nieuw naar de universiteit kwamen. Ik heb in ieder geval al wat leuke mensen ontmoet, waarmee ik in ieder geval wat lessen samen heb.
Joy_Mennings schreef:Vandaag heb ik mijn introductiedag gehad. Ik was echt stikzenuwachtig ervoor, maar het viel me echt reuze mee. Onze master was maar met 15 mensen, maar volgens mij was dit enkel voor mensen die nieuw naar de universiteit kwamen. Ik heb in ieder geval al wat leuke mensen ontmoet, waarmee ik in ieder geval wat lessen samen heb.
Eapy schreef:Spannend Lau, snap dat je nerveus bent! Misschien gewoon de eerste persoon die je tegenkomt vragen ‘hi, ik heb een afspraak met xyz? Is die hier toevallig ergens?’
Eapy schreef:Raineri ziet er goed uit zeg!
Lau heb je de naam ergens in je mail staan? Of anders (ja verklaar me voor gek hoor, maar ik ben altijd overvoorbereid) even googelen, misschien staat het ergens op een website?
Lau schreef:Eapy schreef:Raineri ziet er goed uit zeg!
Lau heb je de naam ergens in je mail staan? Of anders (ja verklaar me voor gek hoor, maar ik ben altijd overvoorbereid) even googelen, misschien staat het ergens op een website?
Ja ik heb wel mail contact gehad maar dat was niet met de persoon met wie ik een afspraak heb. Dus dit wordt interessant![]()
Op de school site staan ook geen namen natuurlijk heel fijn.
Lugea schreef:Dankjewel. Ik ben momenteel nog aan het reïntegreren na het overlijden van mijn moeder en ziekte van mijn kant, maar ik werk in principe 24 uur in het onderwijs. Daarnaast hoop ik uiteindelijk dus ook weer wat met honden te kunnen gaan doen. Ik moet na deze eerste module nog een module die ongeveer een half jaar in beslag neemt. Wellicht dat ik daarna nog door ga voor gedragsdeskundige, maar eerst deze opleiding maar eens afronden.