Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
spottedponie schreef:Dit ligt natuurlijk deels aan de werkgever, maar als stagiaire ben je ook verantwoordelijk voor je eigen leerproces.
Heeft je dochter geen leervragen op moeten stellen voor ze aan haar stage begon? Moeten bedenken wat ze zelf verwacht te leren deze periode, en hoe ze dat gaat doen?
Ik begrijp dat er een verschil zit in MBO en HBO, maar alsnog mag je van een stagiaire verwacht dat die persoon wel een bewuste keuze maakt over haar stageplek en het waarom ze juist daar stage wil lopen...
Als ik je dochter was, zou ik eerst gaan bekijken wat ik deze stage zou willen leren bij deze werkgever, en daarmee naar mijn stagebegeleider gaan
Kinke schreef:alle reacties hier die alleen gaan over de vergoeding en dat de dochter van TS mazzel heeft.....het gaat niet alleen over de vergoeding. Het gaat over het feit dat dit geen echte stage is maar gewoon een goedkope werknemer die bedden verschoont
Cchanny schreef:Kinke schreef:dat jij dat ook moest zegt niets Cchanny, het zegt vooral dat het geen stage was zoals een stage bedoelt is
Niet alleen ik hoor. Genoeg mensen om mij heen die ook ooit wel eens zo'n ervaring hebben gehad.
Sizzle schreef:Mee eens maar ook met de kanttekening dat je in het „echte leven“ daarna mogenlijk ook wel eens de afwas moet doen.
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoeveel schoolverlaters te „arrogant“ zijn om de gezamelijke lunchruimte schoon te houden en de kopjes op te ruimen. Wat dat betreft snap ik wel dat zilke taken er soms (niet iedere dag) bijhoren.