Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Ik lees mee. Mijn eigen aangifte is simpel genoeg, maar dit jaar ga ik ook anderen helpen (meestal minima) en dus vrees ik dat ik gekke dingen ga tegenkomen (alimentatie, zorgkosten enzo). Ben in voorbereiding
Booooo schreef:Ik doe ook altijd de belastingaangifte voor mijn opa. Nu heeft hij geen mobiele telefoon. Digid met SMS code of app is dus geen optie
Kan je echt niet meer met gebruikersnaam/wachtwoord inloggen?
kosseh schreef:Ik moet betalen.. door beleggingen.
Wel gek, ik heb namelijk over het jaar gezien verlies op die beleggingen gehad en dan moet ik als nog betalen...
Django_Mette schreef:Gewoon om het zeker te weten:
Ik loop nu stage (afstudeertraject). Daar ben ik in februari 2023 mee begonnen en heb ik nu 1x stagevergoeding voor ontvangen. Dien ik deze dan ook al aan te geven of moet dat dan volgend jaar? Aan het einde van het dienstverband krijg ik ook nog een jaaropgave, maar dat is rond 1 juli
Django_Mette schreef:Gewoon om het zeker te weten:
Ik loop nu stage (afstudeertraject). Daar ben ik in februari 2023 mee begonnen en heb ik nu 1x stagevergoeding voor ontvangen. Dien ik deze dan ook al aan te geven of moet dat dan volgend jaar? Aan het einde van het dienstverband krijg ik ook nog een jaaropgave, maar dat is rond 1 juli
Booooo schreef:Ik doe ook altijd de belastingaangifte voor mijn opa. Nu heeft hij geen mobiele telefoon. Digid met SMS code of app is dus geen optie
Kan je echt niet meer met gebruikersnaam/wachtwoord inloggen?