Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Vier dagen bij Post NL..post bezorgen.
Kreeg een andere veel leukere baan aangeboden en toen ben ik dus weggegaan in de proeftijd. Vond het niet erg..werk viel tegen..twee uurtjes op een dag waren er vier en na weet ik hoeveel huizen en brievenbussen gezien te hebben werd ik er helemaal tureluurs van.
sasika schreef:Elisa2 schreef:Vier dagen bij Post NL..post bezorgen.
Kreeg een andere veel leukere baan aangeboden en toen ben ik dus weggegaan in de proeftijd. Vond het niet erg..werk viel tegen..twee uurtjes op een dag waren er vier en na weet ik hoeveel huizen en brievenbussen gezien te hebben werd ik er helemaal tureluurs van.
Wat grappig! Ik heb dat echt een aantal jaar op de zaterdagen met veel plezier gedaan. Muziekje aan en gaanAlleen de standaard domme grappen aanhoren ‘de blauwe brieven hoef ik niet hoor’ en de dagen met dikke folders bij de post waren een minder succes
VuurVleugels schreef:Oh, nog één vergeten! Paardenfokkerij waar ik de veulens met bezems moest slaan, 'daar worden ze hard van'. En toen mijn moeder op het punt stond van overlijden aan kanker zeiden ze dat dat niet heel handig was, want dat was precies in de periode dat hun baby geboren zou worden... Of dat niet anders geregeld kon worden zodat ik kon blijven werken.