JoyCiej007 schreef:Wat een leuk idee van je, hopelijk slaat het aan en bouw je wat leuke, wie weet misschien wel "vaste" adresjes op.
Voor mij/ons is het in principe niet nodig, zo'n oppas, maar toch nog een ideetje/vraagje, ik denk dat er namelijk wel meer dierenhouders zijn met dit "probleem";
Onze situatie; wij hebben eigen weilanden en "erf"/pad, incl. Afsluibare Schuilstal en zadelkamer. Elektriciteit prima aanwezig.
Zelf wonen wij op een max 5 min. Fietsen van de wei.
Echter; geen kraan/leiding/drinkwater op wei en stal aanwezig; wel een hydrofoorpomp die grondwater oppompt uit zo'n 12m diepte; puur voor drinkwater voor de dieren, zelf zou ik dit nooit drinken, ook niet met een extra filter ertussen en/of eerst koken.
Kun je dan in je eigen drink- en douchewater voorzien? Extra voorraad jerrycans met water mee? Of zou je zo'n adres zonder woonhuis en watervoorziening dan niet aannemen?
Puur een hersenspinsel van mij hoor. Denk dat er best nog wel veel mensen zijn met eigen/gehuurd stuk grond, zonder bijbehorende woning.
Jup, camper is goeddeels zelfvoorzienend.
Alleen electra nodig.
En zelfs dat niet per se.
En eens in de ongeveer 5 dagen ergens water innemen, en grijs en zwart water lozen.
En dat kan meestal wel op een nabijgelegen camping.
Alleen electra en ergens kunnen douchen is voor mij wel prettiger. Maar dus niet per se nodig.