Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gitana schreef:Pantykous schreef:Nou, een goede baan en dikke spaarrekening hebben is ook wel een beetje geluk hebben natuurlijk.
oke dat kan voor sommigen zo zijn, maar voor sommigen ook zeker niet.
alles wat ik heb en heb behaald in mijn leven heb ik zelf gedaan. daar is niets van geluk aan te pas gekomen dus dat vind ik wel wat raar dat je dat zo stelt
santie schreef:Jij hebt de mogelijkheid gekregen een goede opleiding te volgen, dat was jou geluk... Dat is sommige echt niet gegeven, bijvoorbeeld door ziekte of geldgebrek. Dat wil helemaal niet zeggen dat zij niet hard weken.
Er zijn heel veel mensen die keihard werken, maar gewoon niet genoeg verdienen om rond te kunnen komen en de hoge energiekosten duwen veel mensen de ellende in.
Pantykous schreef:En hoe heb je die baan gekregen? Wie zorgde ervoor er voor dat je kon studeren?
Gitana schreef:Pantykous schreef:Nou, een goede baan en dikke spaarrekening hebben is ook wel een beetje geluk hebben natuurlijk.
alles wat ik heb en heb behaald in mijn leven heb ik zelf gedaan. daar is niets van geluk aan te pas gekomen dus dat vind ik wel wat raar dat je dat zo stelt
Doubtless schreef:De onzekerheid van gezondheid (van jezelf of de dieren) lijkt me in zo'n situatie echt een zorg. Want als het inderdaad allemaal net aan gaat en er is dan medische zorg nodig...Dan ben ik wel blij dat ik geen paard meer heb...
Mindim schreef:Wat dacht je van keihard werken voor wat je hebt bereikt en op andere vlakken behoorlijk moeten inleveren.
Ik snap ook niet wat er oneerlijk aan is hoor.
Fly_high schreef:Mindim schreef:Wat dacht je van keihard werken voor wat je hebt bereikt en op andere vlakken behoorlijk moeten inleveren.
Ik snap ook niet wat er oneerlijk aan is hoor.
Ik heb een wandeling door je bokt-activiteit gemaakt om ff op te zoeken wat voor zwaar werk je dan doet om daar zo over te lopen opscheppen en laten we zeggen dat het geen verbazing is wat er in werkelijkheid achter schuilt![]()
![]()
superpony schreef:.....
Je leeft vaak naar je inkomen en kan ook niet zomaar even alles veranderen.