Wat vind jij belangrijk bij de uitvaart van je dier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Re: Wat vind jij belangrijk bij de uitvaart van je dier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 10:35

Ingevuld

Selima

Re: Wat vind jij belangrijk bij de uitvaart van je dier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 17:03

Deze enquête doet me meer denken aan marktonderzoek voor een crematorium dan voor een afstudeeropdracht.

De vraag over wat je in her verleden met je dier hebt gedaan zou meerdere opties moeten mogelijk maken.

Al met al ben ik afgehaakt: gekleurde vragen, missende opties, geen goed gevoel bij de hele opzet...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 17:06

Wat ik op dit moment trouwens doe met een dier van iemand anders (met toestemming!)? Deze begraven om later de schedel weer op te graven om te prepareren... Preparatie is ook nog een optie voor een overleden dier.

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 20:10

haflinger858 schreef:
De enquête is inderdaad het meest gericht op de uitvaart van kleine huisdieren en specifiek cremeren. Dit komt omdat deze informatie voor mij het meest belangrijk is. Helaas is het bij een enquête met zoveel verschillende vragen altijd lastig om met ieders persoonlijke wensen rekening te houden. Ik heb al jullie op- en aanmerkingen gelezen en neem dit ook zeker mee.

De antwoorden blijven binnenkomen, heel fijn want hoe meer hoe beter! Nogmaals heel erg bedankt!!

Nee.

Het gaat bij onderzoek niet om "rekening houden met ieders persoonlijke wensen", maar om zorgvuldig je vragen opstellen en zorgen dat je meet wat je wil meten. Als je vragen verkeerd opgesteld zijn dan kun je helemaal niks met de antwoorden.

Met zoveel feedback op je vraagstelling zou je echt je vragenlijst offline moeten halen, en eerst de problemen in de vraagstelling eruit halen. Hoe meer antwoorden hoe beter geldt zeker niet altijd.