Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Hier van mij en mijb moeder nagekeken, maar nog niet verzonden.
Ik zou rond de €220 terug moeten krijgen, vorig jaar rond de 259€ en jaar ervoor was het tegen de €400.
Maar eigenlijk vraag ik me ad waar dit aan zou kunnen liggen? Ik werk gewoon, verder niks extra’s. Kan dit komen doordat je ene maand meer verdiende dan andere maand eventueel?
Alles was al vooraf ingevuld, en dit klopte ook gewoon…
Renee1991 schreef:WOZ kun je inderdaad van 2020 opzoeken als je inlogt bij mijnoverheid.nl. Misschien voor andere bokkers nog handig om te weten.
Ik loop nu vast op het bouwdepot, dat beheert de wederhelft en die is er nietWas er net zo goed voor gaan zitten! Toch maar wachten tot vanavond
Memories schreef:Ik wilde hem ook maar gelijk invullen, vorig jaar voor het eerst een deel van het jaar fulltime gewerkt dus was wel benieuwd.
Ga ik hem invullen, zie ik ineens staan dat de belastingdienst vindt dat ik bij hetzelfde bedrijf werk/heb gewerkt als mijn partner en dat ik daar duizenden euro's zou hebben verdiend? Ik heb maar bij een bedrijf gewerkt in 2021 en ben verder niks van mijn partner behalve huisgenoot, zijn geen fiscaal partners, niet getrouwd/samenlevingscontract/geregistreerd partner. Ik kan me ook niet bedenken op wat voor andere manier ik verbonden zou zijn aan het bedrijf waar mijn partner werkt?
Ik word hier wel een beetje zenuwachtig van, straks maar even achteraan bellen. Iemand eerder zoiets meegemaakt en weet waar dit aan kan liggen?