zefiros schreef:Ik meld mij ook aan! Lees toch alles eigenlijk al in het engels.
Lichte voorkeur voor Fantasy maar een roman leest vast ook goed weg.
Ik heb beide genoemde boeken nog niet gelezen.
Ik heb je erbij gezet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nienmoon schreef:Ik wil hier ook wel bij meedoen. Maar mag je het boek houden of moet dat uiteindelijk weer terug? Mijn voorkeur zou uitgaan naar fantasy. Ik heb Engels gestudeerd en lees veel in het Engels, dus is prima te doen voor mij.
Luxorvalkje schreef:nienmoon schreef:Ik wil hier ook wel bij meedoen. Maar mag je het boek houden of moet dat uiteindelijk weer terug? Mijn voorkeur zou uitgaan naar fantasy. Ik heb Engels gestudeerd en lees veel in het Engels, dus is prima te doen voor mij.
Volgens mij staat een stukje terug dat je dingen moet aanstrepen en het boek terug moet sturen.
Ik doe graag mee!
Nala schreef:Zoooo ik weet ondertussen meer. Cursebreaker en Mutsaapje, zouden jullie mee willen doen?
Verder mag ik nog drie mensen uitzoeken, met de vraag om zo hoog mogelijk te zitten qua leeftijd omdat de andere studente heel veel medestudenten gevraagd heeft, waardoor de gemiddelde leeftijd heel laag ligt![]()
Wie wil er nog steeds meedoen?
Nala schreef:Het voelt echt heel stom zo, sorry als het voor jullie ook stom overkomt
Ik pik er gewoon drie uit:
Leo, Rongyos, en Siamsmeesje. Sturen jullie me even een pbtje?
Voor de anderen: het is absoluut niet persoonlijk, heel erg bedankt dat jullie mee hadden willen doen!