Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Jeetje wat veel mensen die vrijwilligerswerk doen zeg. Mag ik vragen of jullie er ook naast werken?
Ik heb er namelijk ook vaak overna gedacht maar ik zou niet weten hoe ik het moet combineren met een full time baan.
Kookaburra schreef:Ik ben vrijwilliger op een manege bij spring- en crosswedstrijden. Vaak als parcourhulp of hinderniscontroleur. Ik vind de hele sfeer fijner dan bij dressuur. En er is meer actie
Daarnaast heb ik tussen het afronden van mijn studie en het starten van mijn eerste baan kort vrijwilligerswerk gedaan als baliemedewerkster en toezichthoudster in een museum. Het was een heerlijk team van vrijwilligers waarbij een deel een lichte verstandelijke beperking of licht niet aangeboren hersenletsel had. Prachtige doelgroep om mee samen te werken!
Cubone, heb je naast je vrijwilligerswerk ook eigen (huis)dieren? Die combinatie lijkt mij namelijk nog wel pittig!
Sabina en Cowgirl, goed bezig! Hebben jullie ook wel eens meldingen waarbij je denkt: 'bel je daar nou de dierenambulance voor?'
Polly, mooi vakgebied!
Danielle, wat gaaf! Lekker buiten bezig
MarliesV, ha mede-parcourhulp! Wat is het meest opvallende wat jij in het parcour hebt meegemaakt? Hier eens een belgisch krekpaard door de baan die dwars door een hindernis sprong. 'Want waarom zou ik er overheen?'. Hindernis kapot, ruiter en paard heel
Dansles aan verstandelijk beperkten is ook wel gaaf hoor! Mooi dat dat kan!
Boras schreef:geerte schreef:Jeetje wat veel mensen die vrijwilligerswerk doen zeg. Mag ik vragen of jullie er ook naast werken?
Ik heb er namelijk ook vaak overna gedacht maar ik zou niet weten hoe ik het moet combineren met een full time baan.
Ik ben 8 jaar fulltime mantelzorger en moeder geweest, dus heb een giga gat in mijn cv. Het is erg lastig om daar mee aan het werk te komen, mijn leeftijd heb ik ook al niet echt mee.
Vrijwilligers is voor mij ten eerste prachtig om te doen.
Het heeft mij duidelijk gemaakt wat voor werk ik het liefst wil gaan doen.
Het helpt mijn cv weer op te bouwen.
En het geeft me weer zelfvertrouwen, het is best lastig om na zo'n lange tijd weer aan de slag te gaan en zo kan ik even rustig wennen.
Ik wil parttime aan de slag in een betaalde baan en hoop daarna tijd over te houden voor het vrijwilligerswerk.
Cowgirl schreef:Boras schreef:Ik ben 8 jaar fulltime mantelzorger en moeder geweest, dus heb een giga gat in mijn cv. Het is erg lastig om daar mee aan het werk te komen, mijn leeftijd heb ik ook al niet echt mee.
Vrijwilligers is voor mij ten eerste prachtig om te doen.
Het heeft mij duidelijk gemaakt wat voor werk ik het liefst wil gaan doen.
Het helpt mijn cv weer op te bouwen.
En het geeft me weer zelfvertrouwen, het is best lastig om na zo'n lange tijd weer aan de slag te gaan en zo kan ik even rustig wennen.
Ik wil parttime aan de slag in een betaalde baan en hoop daarna tijd over te houden voor het vrijwilligerswerk.
Zet jij Mantelzorg niet op je cv dan? Zou ik gewoon doen.