Friesmeisjee schreef:"Henk" heeft zelf een vriendin, een buitenlandse vrouw die wel NL spreekt maar redelijk gebrekkig, zij heeft op een gegeven moment zijn gesprekken met mij gelezen en is hier (en terecht!) Heel boos om geworden op hem. Ik vind het sneu voor haar dat ze niet alles begrijpt, omdat het veel al plat geschreven is. Maar deze mevrouw zegt ook tegen hem zij is jou schatje he? Gisteravond heb ik hem voor de laatste keer gezegt dat ik dit niet wil, dat het niet kan. (Iets anders omschreven maar wil het nirt letterlijk neerzetten hier). Hierop andwoord hij in eerste instantie van wie dat niet mag, waarop ik weer andwoord dat het van mezelf komt. Vervolgens zegtie dat hij het niet meer snapt en het wel aan hem zal liggen, hierop app ik een mini uitleg dat het allemaal niet zo moeilijk te begrijpen is & het allemaal duidelijk genoeg is waarop hij zegt: jij maakt te veel in mijn los , dat weet jij ook wel , en dan word ik un bietje en dan is het weer zo wijdt dan floep ik er alles uit meid , ik weet ut verrekte goed maar ja !
Dus met ik weet het verrekte goed kan ik opmaken dat de boodschap in iedergeval binnen is gekomen toch?
Nee TS het is niet binnen gekomen, hij legt hierin de verantwoording gedeeltelijk bij jou neer: dat weet jij ook wel en maar ja. Hij bagatelliseert de boel en ziet echt niet de ernst van wat hij doet.