Heb geen problemen gehad met het terugvragen. Heb het via de app gedaan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Moirin schreef:Volgens de app moet ik flink bijbetalen![]()
Wat raar is, want ik heb een huurhuis en werk in loondienst. Dus in principe zou ik al voldoende loonheffing betaald moeten hebben, maar blijkbaar is er te weinig ingehouden door mijn (vorige) werkgever? Ik snap niet waarom dat ineens zo'n groot bedrag is. Ik wilde gaan vergelijken met het voorgaande jaar, maar dat gaat nu even niet door de drukte op de website
Petrichor schreef:Ik ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen, wij brengen al onze papieren naar de hypotheker omdat wij vorig jaar een huis hebben gekocht en deze aangifte nog in het pakket zit.
Hopelijk krijgen wij een leuk bedrag terug en hoeven we niet te betalen. Mensen hier ervaring met aangifte na aankoop van een huis?
Anouk_H schreef:Ik krijg weer een keer geld terug €122laatste 2 of 3 jaar was het steeds 0, en daarvoor altijd hogere bedragen van €3-600. Kan je enigszins invloed uitoefenen op het bedrag dat je terug gaat krijgen? Net als dat ik mijn jaarinkomen voor toeslagen altijd hoger zet zodat ik minder ontvang en uiteindelijk terug krijg. Kan je dat met dit ook ergens doen? Ik snap nooit zo goed hoe ze aan de bedragen komen van wat je terugkrijgt/moet betalen
Snorlex schreef:Ik ga er vanavond laat even voor zitten. Hopelijk is de site dan minder druk, ik kan de app niet gebruiken ivm premie voor lijfrente.
Relaxed schreef:magda_90 schreef:Hebben jullie de jaaropgaaf dan al. Dat is snel. Daar moet ik nog even op wachten voordat ik hem als akkoord verzend.
Snel? Lijkt me vrij logisch dat bedrijven deze ruim voor 1 maart versturen