HELP! Naam gezocht voor bijberoep coaching

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:42

Karlii, waar zie je dat de links nofollow zijn? Ik zie dat alleen bij de link in de footer, niet bij de websitepagina's zelf. Verschillende tests geven bij mij ook aan dat de websitelinks dofollow zijn.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:10

Dani schreef:
Karlii, waar zie je dat de links nofollow zijn? Ik zie dat alleen bij de link in de footer, niet bij de websitepagina's zelf. Verschillende tests geven bij mij ook aan dat de websitelinks dofollow zijn.

Was niet zo scherp meer gisteren :o maar ik zie nu met de andere tool dat er inderdaad wel intern follow links zijn, kan zijn dat hij de waarschuwing niet bij de juiste links heeft gezet of dat hij die niet goed heeft opgepakt ivm de mixed content. Blijft wel dat de externe link via vind een coach nodig-follow is en er geen inkomende externe links zijn.

Laibadji

Re: HELP! Naam gezocht voor bijberoep coaching

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 21:17

Even aan iedereen die heel hard mee aan het denken is, super bedankt voor de moeite. Ik heb heel veel aan de tips.

Ben even een paar dagen on hold geweest door hele drukke dagen op het werk en een ziek kind. Normaal kan ik morgen mij terug op dit project focussen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-20 22:04

Even een korte update!

De kogel is door de kerk en het is Pauwcoaching geworden. Dit is mijn familienaam.

Pauw staat voor verrijzenis, vernieuwing van het leven en net dat wil ik bereiken met de coaching.

Nu nog de website aanpassen. Dit hoop ik morgen of donderdag te doen. Ook nog eens contact opnemen voor de SEO correct te zetten.
De domeinnamen zijn al in orde en alle folders, posters, naamkaartjes en banner zijn besteld!

Ik heb lang geworsteld maar ben blij dat het rond is. Nu er weer volop tegenaan gaan.

Morgen ook een linkje in mijn onderschrift plaatsen!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:09

Leuke naam!

En ook een verwijzing naar trots op jezelf kunnen zijn.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:25

TS, voor zolang je website nog niet helemaal up and running is, zou ik ook een goede facebookpagina maken (en voor daarna trouwens ook). Facebook werkt supergemakkelijk, de makkelijkste weg naar klanten vind ik.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-20 22:57

Tieneke schreef:
TS, voor zolang je website nog niet helemaal up and running is, zou ik ook een goede facebookpagina maken (en voor daarna trouwens ook). Facebook werkt supergemakkelijk, de makkelijkste weg naar klanten vind ik.

Dit heb ik ook maar moet nog omgezet worden naar de nieuwe naam. Dit doe ik ook eerstdaags.

Heb echt een hele tijd in een zware dip gezeten. Ik was de moed verloren maar nu heb ik er terug volop zin in!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 23:01

Veel succes alleszins! Heb de vrijheid genomen om je op te zoeken, we hebben zelfs een gemeenschappelijke kennis, haha!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 11:03

Heb je je ondertussen ook iets meer ingelezen in SEO. Dat is namelijk een continu proces en geen gebeurtenis die je 'in orde zet'. :)