Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 15:34

ElskaIsland schreef:
Gedaan! Ik vind het wel jammer dat bij de disciplines geen western als optie gegeven wordt!

Snap ik, die stond er eerder ook bij, net als meerdere disciplines. Toch werd mij geadviseerd om een beperkter aantal te noemen en daarvoor een open antwoord optie te gebruiken!

Toch super bedankt voor het invullen!

beatje

Re: Superleuk merk zoekt inzicht in wat jullie vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:41

Ik heb hem ook ingevuld en miste vooral ook de keuze van slechte ervaring met het merk. Qua uiterlijk een leuk merk,maar kwalitatief vind ik het niet goed,lekkende deken enzo.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 15:42

beatje schreef:
Ik heb hem ook ingevuld en miste vooral ook de keuze van slechte ervaring met het merk. Qua uiterlijk een leuk merk,maar kwalitatief vind ik het niet goed,lekkende deken enzo.

Dankjewel, goed dat je het aangeeft en dat wordt zeker meegenomen!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:55

Lukasje schreef:
Er wordt hier een vergelijk gemaakt met HH. Daarvan vind ik de pasvorm en kwaliteit van de dekens echt beter. Maar goed, dat is off topic.
Succes met je enquête!

Dat klopt, inderdaad. Qua segment een beetje het zelfde maar de kwaliteit van HH is wel verbeterd, ook wat betreft de pasvorm van kleding. De dekens zijn goed. Ik heb geen ervaring met dekens van QHP.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:01

Ik heb hem ingevuld. Ben groot fan van de paardenspullen van QHP.
Heb een volledige paarse set liggen van QHP en ben nu bezig met een lime en oranje combinatie set.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 16:05

chamion schreef:
Ik heb hem ingevuld. Ben groot fan van de paardenspullen van QHP.
Heb een volledige paarse set liggen van QHP en ben nu bezig met een lime en oranje combinatie set.

Superleuk om te horen!! Dankjewel voor het invullen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:13

eilleen333 schreef:
EmptyWords schreef:
ik had indd hetzelfde. ik bestel nooit wat van dit merk, past niet bij mij, pasvorm is niet wat ik zoek, afwerking is niet wat ik zoek.....maar ik kan er niks over ingeven. nu maar voor duur gekozen, omdat het enige was dat negatief te noemen is

Dit inderdaad. Ik had daar graag zelf 1-2 dingen aan toe willen kunnen voegen. De pasvormen zijn vaak gewoon niet zo geweldige, maar de enquete laat het niet erg erg toe om kritiek te leveren op het merk, waardoor er juist verbeterd kan worden.

Ik heb de enquete ook ingevuld en liep hier ook tegenaan. Het valt me op dat de dingen die je kunt invullen vooral positief zijn en niet negatief. Ook mis ik het stukje eigen inbreng, maar las net dat dat hier kan :)

Wat ik heel erg mis, en niet alleen bij dit merk, zijn spullen in shetland maat zonder kinderachtige printjes/kleurtjes/dora figuren. Het is of dat, of weer de complete tegenhanger ervan: super saaie/slecht afgewerkte spullen. :+ Wat ik heel graag zou willen zien zijn gewoon mooie stijlvolle spullen in maat shetlander. Ik heb een sportpony en ik ben 29 dus ik weiger echt om met een frozen deken rond te rijden. :))

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:19

Ingevuld. Wij zijn best enthousiast over de qhp producten. Vliegendekens die drie seizoenen intensief gebruikt worden en nog heel zijn. Het coco rijjasje vind ik erg leuk en netjes. De vele fleecedekens en andere dingen in mooie kleuren zijn betaalbaar en van prima kwaliteit. Van ons dus dikke duim.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 16:21

LadyUrsy schreef:
Ingevuld. Wij zijn best enthousiast over de qhp producten. Vliegendekens die drie seizoenen intensief gebruikt worden en nog heel zijn. Het coco rijjasje vind ik erg leuk en netjes. De vele fleecedekens en andere dingen in mooie kleuren zijn betaalbaar en van prima kwaliteit. Van ons dus dikke duim.

Dat is fijn om te horen!! Dankjewel!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:47

isabellerode schreef:
Marije_jiplover schreef:
Sorrie, ik loop al heel snel vast, de genoemde opties bij de vraag welke associaties het merk bij me oproept zijn allemaal niet op mij van toepassing en ik kan niet verder als ik er niets invul.

Geen probleem, bedankt voor je feedback. Helaas is het eigenlijk belangrijk om juist deze te toetsen. Mag ik vragen welke associaties je wel bij het merk vindt passen? Dan krijgen we meer inzicht in hoe het merk ook gezien wordt.

In ieder geval bedankt voor je tijd

Voor mij is dit een geval van een "net niet" merk.
Pasvorm net niet helemaal lekker, uitstraling vind ik persoonlijk net niet wat ik zoek.
Kwaliteit is het voor mij ook net niet. Voor wat je betaalt is het wel ok, maar ik betaal liever iets meer en heb dan echte kwaliteit, wat langer mee gaat.
Ik hoef ook niet zo nodig met de mode mee in 6 kleuren.
Kortom, mijn associatie bij dit merk is "net niet".

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:07

Ingevuld, heb het wel eens gekocht en eigenlijk altijd wel tevreden geweest.

Alleen andere merken zijn goedkoper en hetzelfde qua kwaliteit en daarom kies ik dus niet vaak voor qhp, tenzij de aanbieding leuk genoeg is.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 19:08

_Nancy schreef:
Ingevuld, heb het wel eens gekocht en eigenlijk altijd wel tevreden geweest.

Alleen andere merken zijn goedkoper en hetzelfde qua kwaliteit en daarom kies ik dus niet vaak voor qhp, tenzij de aanbieding leuk genoeg is.

Bedankt voor het invullen en je toelichting!!

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:15

Ingevuld :)

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:42

Ik miste idd wel de gelegenheid om de mindere kanten van QHP te vertellen.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:45

Ingevuld.

Ik zie dit merk vooral als een merk voor de jeugd, hippe kleurtjes en best betaalbaar.
Zelf kies ik eerder voor een ander merk, ivm met een vaak wat luxere uitstraling.

Als ik dan via hier nog een feedback mag geven, ik ben dus wel heel tevreden over de shaped puffer pad, maar die is bv niet in het bruin verkrijgbaar. Mijn tip is om die pad in meer kleuren aan te bieden net zoals de ouderwetse pad die eigenlijk een veel slechtere pasvorm heeft.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:18

MariaMaaike schreef:
Ingevuld :)

Super bedankt!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:18

riegje schreef:
Ik miste idd wel de gelegenheid om de mindere kanten van QHP te vertellen.

Schroom niet omdat hier te doen! Bedankt voor het invullen!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:19

meiske1577 schreef:
Ingevuld.

Ik zie dit merk vooral als een merk voor de jeugd, hippe kleurtjes en best betaalbaar.
Zelf kies ik eerder voor een ander merk, ivm met een vaak wat luxere uitstraling.

Als ik dan via hier nog een feedback mag geven, ik ben dus wel heel tevreden over de shaped puffer pad, maar die is bv niet in het bruin verkrijgbaar. Mijn tip is om die pad in meer kleuren aan te bieden net zoals de ouderwetse pad die eigenlijk een veel slechtere pasvorm heeft.

Bedankt voor het invullen en de toelichting! Dit neem ik mee en geef de bevindingen over de puffer pad door!

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:27

Ingevuld!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:28

terrabeertje schreef:
Ingevuld!

Top dankjewel!!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:30

Ingevuld!

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:32

claudiadvx schreef:
Ingevuld!

heel fijn! Dankjewel!!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:44

Ik heb met de pasvorm van de vliegendekens juist een minder goede ervaring. Vier heel verschillende pony’s en bij geen een was de pasvorm echt goed. Bij gebrek aan beter op dat moment toch maar een paar dagen opgelegd, waarbij de bies en stiksels bij de loopsplitten al snel los gingen of de stof daar begon uit te rekken.

De versie van de shaped puff pad ben ik wel tevreden over; jammer dat de nieuwe versie geen lusjes aan de voorkant heeft.

isabellerode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 21:46

Hilary schreef:
Ik heb met de pasvorm van de vliegendekens juist een minder goede ervaring. Vier heel verschillende pony’s en bij geen een was de pasvorm echt goed. Bij gebrek aan beter op dat moment toch maar een paar dagen opgelegd, waarbij de bies en stiksels bij de loopsplitten al snel los gingen of de stof daar begon uit te rekken.

De versie van de shaped puff pad ben ik wel tevreden over; jammer dat de nieuwe versie geen lusjes aan de voorkant heeft.

Bedankt voor je reactie!

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:59

Wat mij opvalt is dat de enquete veel meer weg heeft van een onderzoek om te zien welk publiek er via welke kanalen bereikt wordt en hoe de ingezette promotie overkomt op het publiek. Terwijl in het topic het gevoel overheerst dat het een klanttevredenheidsonderzoek is. Twee verschillende zaken. Heb hem voor je ingevuld, maar niet zoveel verder te melden behalve de bovenstaande gedachte. En dat ik een vliegendeken heb geloof ik van dit merk, maar die was met 3 maanden al in stukken. Waarbij het wel zo eerlijk is te vermelden dat dit meer aan het slooptalent van mijn paard ligt dan aan het merk. Ik heb er nog geen 1 gehad die het langer dan een paar maanden volhield. ;)

En weet niet of dit offtopic is, maar ik heb met interesse het topic gevolgd en uiteindelijk uit nieuwsgierigheid de enquete geopend. Dit kwam omdat het me opviel dat je wel heel snel genoeg posts had gesprokkeld nadat je getemd was in een ander topic waarin je de enquete deelde en ik me afvroeg of dit niet een verkapte marketing truc was. Wat ik niet negatief bedoel, maar dat gevoel kreeg ik een beetje bij dit alles. :)