Gelukkig duurt het nog even voor het zomer is. En ach als hij het dan nog perse wil dan moet dat maar
Super tips hier! Ik leer er veel van!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mama3 schreef:Tommy H. In de tweede kwamen daar Levis,Northface en Antony Morato bij en nu in de derde Hugo B.
Nu halverwege de 3de begint hij over kleedgeld zodat hij met klasgenoten kan shoppen. Eens kijken waar hij dan mee thuis komt..
Bene there done that
Dat is echt een topic apart waarmee ze thuis komen en waarmee niet.Magrathea schreef:_lotteeee schreef:Ik ging altijd voor een “nep” eastpack.. vond ze simpelweg te duur!
Het is mij echt de investering waard geweest hoor. Had daarvoor wel eens tassen die dan 15 euro kosten maar na een jaar gewoon al kapot zijn. Deze kostte destijds 50 euro, nou dat is dus 3x zo goedkoop als elk jaar een tas van 15 euro kopen
Nienke98 schreef:Ik ben nu twee jaar van de middelbare school af, maar ik kan me nog goed herinneren watvoor tas ik als brugsmurf had, een soort hele onhandige sporttas van Converse, maar die moest en zou ik hebben dus die mocht ik hebben van mijn moeder. In de 2e nog wat handtassen versleten en toen in de 3e uiteindelijk godzijdank overgestapt naar rugzakken, dat beviel me goed. Paar goedkope versleten en daarna overgestapt naar rugzakken van Herschel die zijn iets groter en minder rond dan de Eastpacks die toen veel in omloop waren en dat was handiger voor grote boeken vond ik, bovendien ook toffe kleuren. Ik heb nu een nieuwe aangeschaft met een goed laptopvak zodat mijn laptop mee kan naar de uni.
Ik had een hekel aan van die stoffen kaften, die pasten vaak om een paar boeken en voor andere waren ze te groot of te klein. Kaftpapier scheurde heel makkelijk dus wij zijn toen thuis overgestapt op kaftplastic van de Bruna, werkt hetzelfde met kaften als papier alleen heb je dan een rol plastic. Wij hadden neonroze, oranje, groen en geel meen ik te herinneren. Het is dus niet van dat plak plastic.
Verder schreef ik altijd met blauw of zwart en keek na met rood voor de duidelijkheid.