Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Granoek schreef:Zijn er soja producten (melk/yoghurt) die we zeker niét moeten nemen?Kan wel heel nobel alles gaan aanbieden maar dadelijk vinden ze het heel vies
Ik ken alleen Alpro..
Het lekkerst vind ik de Mild & Creamy. Er zijn trouwens ook van die kleine portieverpakkingen, misschien is dat interessant voor jullie? Dan hoef je geen heel pak open te trekken. SusanH schreef:Ik weet niet of je van alles aan moet gaan bieden voor mensen met intoleranties als standaard. Wel misschien als extra service als mensen het bij reserveren melden. Maar als je geen mensen hebt die perse sojamelk moeten hebben, kun je het weggooien en dat is zonde.
Ik kan niet tegen toegevoegde suiker en kan dus ook al meer dan de helft aan beleg niet nemen. Maar ik pas me aan (kan gelukkig wel tegen zuivel) en neem een broodje kaas in dat geval. Ik kan moeilijk gaan eisen dat ze suikervrije hagelslag en fruitspread speciaal voor mij op het ontbijtbuffet neer gaan zetten. Intoleranties en allergien zijn wel een verhaal apart. Vaak kun je in dat geval beter zelf eea meenemen waarvan je zeker weet dat je het mag hebben.
)
Veel langer dan koemelk. Ik denk dat het hier makkelijk 2-3 weken meegaat (als het niet al op is in die tijd).
xSwanHeart schreef:Granoek schreef:Zijn er soja producten (melk/yoghurt) die we zeker niét moeten nemen?Kan wel heel nobel alles gaan aanbieden maar dadelijk vinden ze het heel vies
Ik ken alleen Alpro..
Ik zou in ieder geval kijken of je twee soorten plantaardige melk kunt aanbieden, één soja en één haver (bvb Oatly). Vooral die laatste is erg populair voor in de koffie.
, maar moest laatst toevallig een keer havermelk nemen in mijn koffie verkeerd omdat de gewone melk op was en dat was me een partij lekker
. Naast simpelweg goed brood, boter, fruit (graag ongesneden) en kaas hebben wij niet zoveel nodig. Liever minder keuze maar echt goed dan de wereld aan spullen maar van mindere kwaliteit. xJurdyWonanx schreef:Ik heb helaas geen echte aanvulling voor je. Maar ik zie dat je bij mij in de buurt zit. Is gewoon ontbijten voor niet slapers ook mogelijk? Zo Ja, lijkt het me leuk om dat een keer te komen doen!
Staan je gave paarden ook daar of heb je die ergens anders staan? Want die vind ik echt geweldig!
Ja hoor, ontbijt is gewoon voor iedereen toegankelijk! Reserveren is dan wel prettig
Granoek schreef:xJurdyWonanx schreef:Ik heb helaas geen echte aanvulling voor je. Maar ik zie dat je bij mij in de buurt zit. Is gewoon ontbijten voor niet slapers ook mogelijk? Zo Ja, lijkt het me leuk om dat een keer te komen doen!
Staan je gave paarden ook daar of heb je die ergens anders staan? Want die vind ik echt geweldig!
Hahahaha deze zag ik niet aankomen, maar thanks! Je zit inderdaad erg in de buurt, ik ga altijd naar de Ikea daarJa hoor, ontbijt is gewoon voor iedereen toegankelijk! Reserveren is dan wel prettig
![]()
Paarden staan niet hier, maar wel in de buurt
troi schreef:Mijn man is lactose intolerant en dat blijkt erg lastig. Waar het vaak mis gaat zijn de basisdingen zoals brood en smeerboter. Dus zien we graag zijn broodjes met daarbij het ingredientenlijstje (niet zo heel mooi misschien maar voor ons geeft het extra zekerheid omdat het erg vaak verkeerd gaat). Plantaardige smeerboter (wederom met ingredientenlijstje), hollandse harde kaas (want dat is lactosevrij), eitje gebakken in olie. De rest gaat eigenlijk altijd wel goed omdat er nooit melk in zit, zoals fruit , jam enzo. Lactosevrije melk zou enorm fijn zijn maar waarschijnlijk lastig. Het is niet eens zo duur maar natuurlijk wel een heel pak voor 1 persoon wat inhoud dat je vermoedelijk veel weg gaat gooien. Alternatieve melksoorten zoals soja vind hij enorm vies en mag je voor ons laten. Naast simpelweg goed brood, boter, fruit (graag ongesneden) en kaas hebben wij niet zoveel nodig. Liever minder keuze maar echt goed dan de wereld aan spullen maar van mindere kwaliteit.
Wat ik trouwens veel tegenkom in hotels is dat je een bakje broodjes op tafel krijgt maar dat je dan maar 2 broodjes pp krijgt. Dat oogt erg goedkoop, daarnaast is het voor ons belangrijk dat we voor echtgenoot ook wat voor onderweg kunnen smeren namelijk (onderweg hebben we natuurlijk hetzelfde probleem) dus willen we graag wat meer broodjes.
)
)
AbbyBlues schreef:xJurdyWonanx schreef:Ik heb helaas geen echte aanvulling voor je. Maar ik zie dat je bij mij in de buurt zit. Is gewoon ontbijten voor niet slapers ook mogelijk? Zo Ja, lijkt het me leuk om dat een keer te komen doen!
Als je even roept wanneer maken we er een mini bokt meeting van
AbbyBlues schreef:Granoek schreef:Hahahaha deze zag ik niet aankomen, maar thanks! Je zit inderdaad erg in de buurt, ik ga altijd naar de Ikea daarJa hoor, ontbijt is gewoon voor iedereen toegankelijk! Reserveren is dan wel prettig
![]()
Paarden staan niet hier, maar wel in de buurt
Als je even roept wanneer maken we er een mini bokt meeting van