Ik heb op dit moment ook een vast contract, zit ook in de ondernemingsraad (sinds september). Ik heb in eerste instantie voor mezelf gezegd dat ik hier voorlopig niet weg wil, maar ben mij wel aan het oriënteren op vacatures. Nu ben ik er een tegengekomen die ik niet kan laten schieten, dus ga ik toch solliciteren. Omdat wij regelmatig vacatures bij ons hebben, heb ik in eerste instantie voor mezelf altijd gezegd dat ik hier pas weg ga als het een tijdje stabiel is. Nu zijn er weer twee collega's die opgezegd hebben (een doorstroom een gaat studeren), en heb ik zo iets van, als ik niet voor mezelf kies een keer, dan kom ik nooit in ander werk terecht. Om geen onnodige onrust te creëren binnen het team zeg ik niets, tot ik duidelijkheid heb.
Helaas dat gaat m niet worden. Ik had een gesprek met t pool bureau, soort uitzendbureau van t ziekenhuis die je zeg maar bij afdelingen onder brengt. Erg leuk hoor maar t is een 0 uren contract... en daar geef ik mn vaste contract niet voor op.
Mijn gesprek bleek voor een andere afdeling dan de vacature...
Jammer WinSel.. Leer voor de volgende keer om dergelijke zaken van tevoren na te vragen, kun je meestal wel telefonisch navragen en scheelt beide partijen onnodige tijd