Vaste baan of reizen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:47

Sunnda schreef:
Ik had het er gisteren nog even over met een echte reiziger en die zei: doen, met behoud van baan.
Die zei weer dat reizen ook heel zwaar is en het helemaal niet altijd zo leuk is om op pad te zijn, eten te regelen en weer ergens onderdak te moeten zoeken. Maar dat de ervaringen zo gaaf zijn dat hij het super vond, maar toch ook zijn ervaring is dat veel mensen het niet leuk vinden om echt lang te reizen en dat het door mensen die nooit gereisd hebben vaak wat overdreven wordt hoe waanzinnig het is.

Hoe je het reizen uiteindelijk gaat vinden ervaar je alleen door het te doen.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:35

fransje23 schreef:
Sunnda schreef:
Ik had het er gisteren nog even over met een echte reiziger en die zei: doen, met behoud van baan.
Die zei weer dat reizen ook heel zwaar is en het helemaal niet altijd zo leuk is om op pad te zijn, eten te regelen en weer ergens onderdak te moeten zoeken. Maar dat de ervaringen zo gaaf zijn dat hij het super vond, maar toch ook zijn ervaring is dat veel mensen het niet leuk vinden om echt lang te reizen en dat het door mensen die nooit gereisd hebben vaak wat overdreven wordt hoe waanzinnig het is.

Hoe je het reizen uiteindelijk gaat vinden ervaar je alleen door het te doen.

Daarom eerst voor de 7 maanden gaan. Bevalt het zo goed, dan kan je altijd nog besluiten om ontslag te nemen. Ik hou ontzettend veel van reizen, maar ben er ondertussen achter gekomen dat 3 maanden achterelkaar het maximum is. Dat weet je niet van te voren.