Die mevrouw moet gewoon even wachten, hoe moeilijk is dat..?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandameisje schreef:ik zou persoonlijk gewoon zeggen als ze weer komt en jullie hebben nog geen video beelden kunnen kijken met : Mevrouw ik weet niet of u kort termijn geheugen heeft maar hier nog 1x bij mijn uitleg. de uitleg geven en dan gewoon de volgende klant helpen is die er niet gewoon iets anders gaan doen.
Cer schreef:Ik denk dat als je iedere klant die dat kunstje flikt, geld teruggeeft, dat je ook niet echt overeind blijft als winkeltje Nine
Cer schreef:Ik denk dat als je iedere klant die dat kunstje flikt, geld teruggeeft, dat je ook niet echt overeind blijft als winkeltje Nine
Ibbel schreef:Da's toch dikke onzin?Ik snap dat iemand ook voor een ander iets kan halen, maar als iemand zelf sowieso al lijkt te roken, ben je ook achterdochtiger of het verhaal wel klopt dan wanneer iemand niet lijkt te roken.
Cer schreef:Hoezo de omgekeerde wereld? Stel het bedrijf heeft wel degelijk een fout gemaakt, dan zou de klant nu, volgens sommige hier, een behoorlijk onbeleefde behandeling kunnen krijgen.Ja maar dat is toch niet aan de TS
Of zit ik nu echt in de omgekeerde wereld...
zij kan niet veel meer doen dan protocollen volgen.. Of zouden jullie dat niet doen? Gewoon baas spelen in andermans bedrijf?
En er word van alles op bokt besproken.. geen idee waarom dit nou ineens niet zou mogen..
En je zou ze de kost moeten geven, mensen die heisa maken om niks...![]()
overigens, verantwoordelijke leidinggevende is direct achter die codes aangegaan, hij/zij kan ook niet heksen denk..
Ailill schreef:Hoezo de omgekeerde wereld? Stel het bedrijf heeft wel degelijk een fout gemaakt, dan zou de klant nu, volgens sommige hier, een behoorlijk onbeleefde behandeling kunnen krijgen.
MarjanB schreef:Klopt, er zijn inderdaad andere zaken die meer onprofessioneel zijn. Neemt voor mij niet weg dat ik dit ook onprofessioneel vind.hoezo is dit onprofessioneel? er worden nog veel gekkere dingen op bokt gezet en niet iedereen weet hoe ie met een dergelijke situatie om moet gaan.
TS hoop voor je dat ze die beelden snel boven water hebben
Cer schreef:Lol, dan begrijpen we elkaar verkeerdAilill schreef:Hoezo de omgekeerde wereld? Stel het bedrijf heeft wel degelijk een fout gemaakt, dan zou de klant nu, volgens sommige hier, een behoorlijk onbeleefde behandeling kunnen krijgen.
Nee dat is niet waar ik op doelde.
Overigens zag ik maar 1 onbeleefde reactie (iets over korte termijn geheugen) staan. De rest geeft aan dat mevrouw gewoon kan wachten.
maar wat de omgekeerde wereld is, is dat een aantal hier (zeker 2) verwachten dat een ondergeschikte werknemer tegen de protocollen in gaat en op eigen houtje een bedrag van 8 euro gaat betalen terwijl ze op haar leidingevende moet wachten.
Dan wacht je toch op je leidingevende en ga je niet het heft in eigen hand nemen in andermans winkel? Hoe onhandig je dat zelf ook vind..
Jij kon toch ook niet op eigen houtje bepalen dat je 500 euro zou terugbetalen? Dat is toch in overleg met je leidingevende gegaan? Mag ik aannemen
Sclimpre schreef:Dit bedoel ik inderdaadDe interne organisatie van een bedrijf, dat boeit een klant niet. De klant ziet de pesoon achter de kassa en dat is zijn aanspreekpunt. Het is aan het bedrijf om zulke situaties te voorzien en bv. de kassamedewerker tot een bepaald bedrag volmacht geven om dergelijke kleine dingen op te lossen. Ik neem aan dat een bedrijf zijn medewerkers vertrouwt.
Als de kassamedewerker helemaal niets mag beslissen, kunnen ze er over een paar jaar evnegoed een robot neerzetten.
Joanne1987 schreef:En zo gaat het toch echt in de bedrijfscultuur Sclimpre
Ben filiaalleider geweest en hell no dat een medewerker hier zelf over ging beslissen en handelen