Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CathyTBP schreef:Ik kom me ook maar even melden, nog exact 11 dagen 20 uren en 49 minuten voordat mijn eerste examen begint... Ik heb toch al redelijk last van examenstress moet ik zeggen, vooral omdat ik ook een beetje (heel veel) last heb van een motivatie probleem![]()
Ik doe trouwens HAVO examen met de vakken Natuurkunde, Engels, Nederlands, Kunst, Wiskunde B, Scheikunde en Biologie.
Edit: Om even een voorbeeld te geven van mijn motivatie probleem, ik zou op dit moment moeten leren. Maar wat ben ik aan het doen? Juist, ik zit op Bokt
xpattystagor schreef:nienke555 schreef:Je hebt nog 11 dagen, zou nu toch maar eens beginnen
die van mij beginnen over 13 haha, en je bent het hele jaar al aan het leren hé? het is nu puur doornemen
biggirl schreef:mijne begint maandagnederlands gelukkig is dat niet zo moeilijk , moet alleen nog even goed door nemen hoe je een zakelijke brief of artikel schrijft
xpattystagor schreef:nienke555 schreef:Je hebt nog 11 dagen, zou nu toch maar eens beginnen
die van mij beginnen over 13 haha, en je bent het hele jaar al aan het leren hé? het is nu puur doornemen