Overigens, de camerabeelden zijn teruggekeken dus die 'aannames' zijn gewoon feiten, aangezien alles op beeld staat. Van het pakken van de pakken cola, tot het rammen van het poortje en er vandoor gaan. Alles is gewoon vastgelegd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Anoniem schreef:
.
Je verhaal staat vol aannames en vrees dat je nog een hoop moet leren. Je kunt alles pas staven als hij ook veroordeeld wordt voor diefstal. Verder mag je hier geen enkele uitspraak over doen. Hoe frustrerend ook is
LoveUggs schreef:Het is wat het is, ik gok niet dat ze gaan proberen om te achterhalen op welke naam die scootmobiel stond
Overigens, de camerabeelden zijn teruggekeken dus die 'aannames' zijn gewoon feiten, aangezien alles op beeld staat. Van het pakken van de pakken cola, tot het rammen van het poortje en er vandoor gaan. Alles is gewoon vastgelegd.
Rytir schreef:Dat je iemand expres letsel toedient vind ik namelijk echt een heel ander verhaal. Ook in het geval van diefstal, wanneer je bijvoorbeeld op zijn Amerikaans een inbreker neerschiet oid...
Citaat:En de beste stuurlui staan aan wal
En met deze uitspraak doel ik niet op TS
Citaat:En hoppa weer een aanname. Mensen leer eens wat aannames zijn. Ga eerst onderzoeken of mensen die een antwoord geven misschien zelf ervaring hebben.
daantjuhhh schreef:Citaat:En de beste stuurlui staan aan wal
En met deze uitspraak doel ik niet op TSCitaat:En hoppa weer een aanname. Mensen leer eens wat aannames zijn. Ga eerst onderzoeken of mensen die een antwoord geven misschien zelf ervaring hebben.
Dat is geen aanname... dat is een spreekwoord.![]()
[ [url=m/h5LNPY.png]Afbeelding[/url] ]
daantjuhhh schreef:Ja dat bedoel ik ook.
De beste stuurlui staan aan wal.
Iedereen weet heel goed hoe ze zouden moeten reageren.
Iedereen heeft heel makkelijk praten.
Totdat het je zelf overkomt!
Ik kan het weten. Ik ben bedreigd met een mes toen ik in mijn studenten tijd achter de kassa zat.
Nou geloof mij, op het moment dat iets daadwerkelijk gebeurt reageer je anders
daantjuhhh schreef:En waarom niet? Gebruik het overigens niet tegen mensen in dit topic. Het was een reactie op jou post.
Ik vind hem heel erg passend bij jou reactie.
daantjuhhh schreef:Ik zeg niet dat jij geen ervaring hebt.
Alleen jij was hier niet bij, jij was niet inner situatie van TS
De omstandigheden zijn per situatie verschillend.
Personen zijn verschillend.
Toen ik werd bedreigd ging ik huilen...
maar dat is niet gezegd dat ik dat de volgende keer weer zal doen.
Iedereen reageert verschillend
De ene situatie is de ander niet.
En dat is alles wat ik er over zeg.
Anoniem schreef:daantjuhhh schreef:Ik zeg niet dat jij geen ervaring hebt.
Alleen jij was hier niet bij, jij was niet inner situatie van TS
De omstandigheden zijn per situatie verschillend.
Personen zijn verschillend.
Toen ik werd bedreigd ging ik huilen...
maar dat is niet gezegd dat ik dat de volgende keer weer zal doen.
Iedereen reageert verschillend
De ene situatie is de ander niet.
En dat is alles wat ik er over zeg.
Dat je gaat huilen lijkt me zeer logisch. Een levensbedreigende situatie wat jij hebt meegemaakt. Dat is een menselijke reactie waar je weinig invloed op hebt.
Daarnaast in de situatie van TS zou het moeten zijn dat er instructies zijn gegeven hoe te handelen. Het is geen levensbedreigende situatie dus men zou hier in staat moeten zijn logischerwijs de instructie te volgen. Buiten de winkel heeft TS geen zeggenschap, slechts in de winkel. Daarnaast wil TS sleutels omdraaien, man van scootmobiel trappen etc. Geloof mij geen een werkgever is hier blij mee en zal het voor TS opnemen indien nodig. In tegendeel dit gedrag veroorzaakt slechts meer problemen. Daarnaast indien zij de sleutel om zou draaien en hij zou afbreken is zij aansprakelijk voor de schade. Of de winkel. Dan heb je het geschoten.
Een bedrijf is verzekerd tegen diefstal of kan het als aftrekpost gebruiken voor gemiste inkomen. En daar maak je dan zo’n heisa om ? Ander punt: stel TS gaat man achterna, krijgt klappen en beland in de ziektewet, kosten 250 euro per dag. Is werkgever dan nog blij.
Dus in dit soort situaties is het belangrijk om geen cowboy te gaan spelen, maar hoofd koel houden en spel volgens de regels spelen.
upendo schreef:Wij gaven gewoon alles mee als er gedreigd werd. Joe, als jij geen centjes hebt om een hamburger te betalen, veel plezier ervan. Gelukkig maar een keer meegemaakt en alles hing vol camera's.
En ik zou aan willen raden voor dit topic om mensen die posts schrijven die kant noch wel raken lekker te negeren.Voor je het weet heb je een dreigPB in je inbox.
LoveUggs schreef:upendo schreef:Wij gaven gewoon alles mee als er gedreigd werd. Joe, als jij geen centjes hebt om een hamburger te betalen, veel plezier ervan. Gelukkig maar een keer meegemaakt en alles hing vol camera's.
En ik zou aan willen raden voor dit topic om mensen die posts schrijven die kant noch wel raken lekker te negeren.Voor je het weet heb je een dreigPB in je inbox.
Zit jij achter het account van Corrie?! Hoe wist jij dat ik een pb had gehad?
Vast toeval haha
Anoniem schreef:LoveUggs schreef:
Zit jij achter het account van Corrie?! Hoe wist jij dat ik een pb had gehad?
Vast toeval haha
Ok wilde mijn mond houden maar wordt nu iets te persoonlijk op de man gespeeld. Heb je een keurig nette pb gestuurd waarin ik geëindigd ben met feedback is een cadeautje wat iemand je geeft om jezelf te verbeteren.
Doe wat je wilt maar mij belachelijk maken en vragen wie er achter mijn account zit gaat mij te ver. Ik tem