risico nemen, wel of niet doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppit

Re: risico nemen, wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:42

Niet druk om maken en af en toe je gezond verstand gebruiken ;) Enne, ze kennen je toch al vanop stage? Dan zouden ze je geen contract hebben aangeboden als je meteen alles zou laten ontploffen XD
6-9-15 btw, dat weet ik nog en heb al geen 5j nog een hond geënt :') Weet alleen niet meer hoe die dingen heten tegenwoordig :p

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 10:30

Een sollicitatie gesprek gaat over t algemeen niet over je kennis maar over hoe je zelf bent en werkt. Tuurlijk wordt er gevraagd naar ervaring maar t is geen kruisverhoor hè! Ik werk inmiddels in mn 3e praktijk en we hebben t nog nooit over entschema’s of wat dan ook gehad ;-)
6-912 hoppit 15 doen ze alleen in Duitsland volgens mij.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:00

Haha oh da's rabiës zeker? Zit wat ver, heb zelf ook geen hond :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 20:17

Inmiddels een ruim half jaar verder en wat ben ik blij met de keuze die ik gemaakt heb, mede dankzij jullie aanmoediging natuurlijk :D
Ik heb het ontzettend naar mijn zin op werk en ondanks dat ik nog veel te leren heb gaat het heel erg goed. Afgelopen week een gesprek met mijn baas gehad en een fulltime functie aangeboden gekregen. :D
Dit betekende helaas ook dat ik mijn baan bij de honden uitlaat op moest zeggen, dit vond ik wel erg moeilijk.. Werkgever daar was er niet zo blij mee en mensen teleurstellen blijft lastig voor mij.
Echter is het ook wel tijd om even aan mij zelf te denken en mijn toekomst, dus ik heb de baan aangenomen :j
Casperzazoe. Hoe is het gesprek bij jou gegaan? Heb je de baan gekregen?

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:38

Heel goed van je! Fijn dat je nu fulltime kunt werken!