Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Juridisch loket gaat weinig zin hebben. Wat wettelijk vast staat is dat het voor het einde van volgende maand binnen moet zijn (eind febr. dus). Wettelijk gezien kun je dus weinig.
renee16 schreef:Ik vind het wel echt belachelijk dat het bedrijf hier zo mee omgaat. Idd eens proberen via een andere weg, leidinggevende/HR /Etc.
renee16 schreef:Rood staan bij de bank kun je via de site (En volgens mij via de meeste apps) direct in laten gaan. Tot € 250,- wordt dit niet BKR geregistreerd. Daarboven wordt het wel geregistreerd, maar niet als negatief, dus heeft ook niet (direct) gevolgen bij een toekomstige hypotheek aanvraag of dergelijks.
PrinceAmos schreef:Dat jullie meubels niet als nood zien etc ja.. ik heb toch een bed nodig om op te slapen, een bank om op te zitten. Dat dit dan even mis loopt was niet gepland nee. Maar ik woon nog maar kort op mijzelf, ik wou deze maand of februari weer beginnen met een back-up sparen.
PrinceAmos schreef:Ik heb gebeld met de personeelsadministratie, hun zeiden dat het echt niet anders kon dan wachten. Ook heb ik gebeld met mijn filiaalmanager en zij zegt: geen idee, ik weet er niks van, er kon storing zij.
PrinceAmos schreef:Lizzyy schreef:Waarom vraag je dit op Bokt en neem je geen contact op met het juridisch loket? Ik snap niet zo waarom je dit op Bokt vraagt?
Omdat op bokt ook mensen zitten die rechten hebben gestudeerd? Waarom plaats jij foto’s van je paard op bokt en niet op facebook?
Ik ben gewoon erg nieuwschierig wat er uit komt van hier. En daarom open ik een topic. Of het nou positief of negatief voor mij uitpakt.
Rocamor schreef:filiaalmanager? Hoop toch niet voor je dat je bij kijkshop werkt
Apple schreef:Niet zo slim? Ts kan hier toch niets aan doen? Als je werkt bij een bedrijf en zij geven aan wanneer je wat uitbetaalt krijgt dan hoort dat ook zo te zijn.
Misschien even advies vragen bij het juridisch loket?
Bo_Y schreef:Apple schreef:Niet zo slim? Ts kan hier toch niets aan doen? Als je werkt bij een bedrijf en zij geven aan wanneer je wat uitbetaalt krijgt dan hoort dat ook zo te zijn.
Misschien even advies vragen bij het juridisch loket?
Vind er ook niets niet slim aan.
Ik krijg maandloon, maar als mijn werkgever een fout maakt en de helft overmaakt heb ik ook een probleem. Ik vermoed een groot deel van bokt.
Ts ik zou langs het juridisch loket gaan, want volgens mij kan een werkgever dit niet maken..
Tiffany schreef:Je mag toch hopen dat je gewoon op tijd krijgt waar je voor hebt gewerkt? Ik vind het schokkend om te lezen hoeveel dit normaal vinden. Ik heb wel een buffer maar zou deze ook niet graag opmaken omdat mijn baas me later wilt betalen![]()
Voor TS is het gelukkig "opgelost" maar zou inderdaad wel even navragen of dit bij je collega's ook is gebeurd en of dit vaker voorkomt.