Eigenlijk nooit over gedacht. Doe jij dat toevallig soms? Edit: vrijwel geen vacatures in te vinden. Ik zoek wel iets waarmee de kans op werk wel aanwezig is. Juridisch medewerker / administratief juridisch lijkt me ook best leuk..
administratief medewerker is nogal een breed begrip en kan alle kanten op.
van standaard invoerwerk tot moeilijke administratieve berekeningen, dus dat hangt van de inhoud af.
als ik jou was zou ik gaan kijken naar databeheer / administratief werk bij een groot gestructureerd bedrijf. daar zijn de processen voor een groot deel geautomatiseerd en gestructureerd. het data entry blijft dan vaak over en is goed te doen denk ik.
Ik werk bij de klantenservice en ik vind dit zeker geen eentonig werk. Met afwisseling. Maar goed dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn. Bij het bedrijf waar ik werk is er mogelijkheid tot doorgroeien. Waardoor je naast het bellen ook andere functies kunt krijgen. Ik werk voor het project(zoals wij dat dan noemen zitten van meer grote bedrijven bij dit bedrijf) Vodafone. Ik doe dan de telefoontjes van facturatieen product en diensten. Kan dit op den duur uitbreiden met netwerk en prepaid. De targets die ze hebben zijn goed te doen en ze kijken ook verder dan dat bij ons. Ik haal een aantal targets niet maar andere wel. Haal je ze niet gaan ze samen met jouw kijken waar dat door komt en hoe ze je kunnen helpen het wel te halen. Maar haal je een aantal wel goed en andere net niet is het ook goed. En bij ons zit er gelukkig geen verkoop bij.
Ik werk 20-24 uur en je kunt redelijk zelf je rooster indelen wanneer je wilt werken. Per project zijn de uren dat je kunt werken verschillend.
Het is in Ede dus zou vanuit misschien te doen kunnen zijn voor je. Als je meer wilt weten laat maar weten kan via pb.
Ik vind het erg leuk om te doen wat ik niet verwacht had. Ook de sfeeris bij ons op de afdeling ook erg leuk en gezellig.
Ygritte
Geplaatst: 08-11-17 00:49
Is reizen boeken bij een reisbureau zoals sprs.me niet wat?
Medewerkers moeten persoonlijke (verrassings)reisjes boeken op de wensen van klanten. Ik ken mensen die bij sprs.me werken en zij vinden het superleuk om te doen, met een hele fijne werksfeer. Je bent vooral bezig met wensen van klanten inventariseren en die tegemoet komen in het zoeken naar een bepaald hotel, een bepaald land of iets anders. En voor zover ik begreep was een specifieke (reis)achtergrond niet belangrijk, maar klantvriendelijkheid juist wel.
Sowieso is iets met reizen of de toerisme-branche misschien wel boeiend, aangezien je talig bent en goed kunt plannen ?