Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarna een week herfstvakantie, dan toetsvrije week. De week daarna heb ik toetsweek. Ik zit het weekend daarvoor in Londen en ik kom maandag dan ook rechtstreeks uit Engeland met mijn koffer naar school. Ik ga dood denk ik
Iris965 schreef:En hoe staat het ervoor?
tot nu toe sta ik er goed voor maar mijn 2e se week begint volgende week woensdag dus ik hoop dat ik dan ook voldoendes kan halen Iris965 schreef:Wel goed heb echt een veel betere start dan vorig jaar!
Mijn pws cijfer krijg ik morgen! Waar deden jullie het over?

98xsophiex98 schreef:Ik heb mijn pws nog niet af en dus nog niet ingelevrd, maar hebben verlenging gekregen.
Volgende week donderdag begint voor mij de SE week.
Wanneer beginnen jullie SE weken?

Doedatje schreef:Iris965 schreef:Wel goed heb echt een veel betere start dan vorig jaar!
Mijn pws cijfer krijg ik morgen! Waar deden jullie het over?
Ik deed het over het veranderend modebeeld van 1900 tot nu.
We hadden nog twee aparte paragrafen over bruidsmode en make-up. We hadden een 7.7
Suuuper blij mee want nu heb ik twee compensatie punten!
Waar heb jij het over gedaan?
ik moet mezelf echt motiveren nu. In de vakantie moesten we allemaal verslagen maken, en nu moet ik weer superveel doen.
Iris965 schreef:Ik heb het gedaan over de beste manier een reclameboodschap over te brengen.
De toetsweek heb ik over 1.5 weekik moet mezelf echt motiveren nu. In de vakantie moesten we allemaal verslagen maken, en nu moet ik weer superveel doen.
Onze pws cijfers worden ook afgerond! We hebben een 7 uiteindelijk dus we zijn tevreden.
. Doedatje schreef:Iris965 schreef:Ik heb het gedaan over de beste manier een reclameboodschap over te brengen.
De toetsweek heb ik over 1.5 weekik moet mezelf echt motiveren nu. In de vakantie moesten we allemaal verslagen maken, en nu moet ik weer superveel doen.
Onze pws cijfers worden ook afgerond! We hebben een 7 uiteindelijk dus we zijn tevreden.
We krijgen ons cijfer onafgerond maar uiteindelijk wordt alles wel afgerond voor de compensatie punten. Weet iemand hoe die compensatie punten precies werken?