Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus niet als croupier, want we hebben alleen machines. Werkzaamheden zijn echt heel verschillend. Je staat achter de bar, loopt in de zaal om het netjes te houden maar ook om mensen te helpen met storingen, om machines bij te vullen of om mensen uit te betalen, of je zit bij de toegang. Je wisselt ieder uur door, dus het is letterlijk afwisselend, haha. Binnenkort ga ik ook beginnen met het leren van de kassa. Ik heb ook een erg leuk team. Voor de meesten is dit gewoon echt hun vaste baan, ik ben 1 van de weinige studenten en ik ben ook de jongste volgens mij. En het voordeel is dat ik iedere week op kan geven wanneer ik niet beschikbaar ben, echt ideaal naast mijn studie.
marley93 schreef:Ik ben postbezorger op de zaterdagen bij PostNL. Alleen in april loopt mijn tweede contract af, en moet ik een nieuw baantje zoeken.
Edit: ben 24, dus wordt steeds lastiger om een bijbaantje te vinden. Mocht iemand ideeen hebben.

ierusju schreef:marley93 schreef:Ik ben postbezorger op de zaterdagen bij PostNL. Alleen in april loopt mijn tweede contract af, en moet ik een nieuw baantje zoeken.
Edit: ben 24, dus wordt steeds lastiger om een bijbaantje te vinden. Mocht iemand ideeen hebben.
De Epplejeck is heel leuk
Maar zonder dollen, horeca, call centre of in een inpak fabriek of iets dergelijks?
Doe je een opleiding? Want in mijn omgeving zie ik dat mensen bij hun stage adres blijven werken.
Westhof schreef:Op mijn 16de ben ik schoon gaan maken in het ziekenhuis. Op mijn 19de ben ik door mijn baas gevraagd om bij de receptie van het ziekenhuis te gaan werken, wat ik nu (21) nog steeds doe. Beide leuke baantjes die goed verdienen.
Emmaa_ schreef:Westhof schreef:Op mijn 16de ben ik schoon gaan maken in het ziekenhuis. Op mijn 19de ben ik door mijn baas gevraagd om bij de receptie van het ziekenhuis te gaan werken, wat ik nu (21) nog steeds doe. Beide leuke baantjes die goed verdienen.
Leuk! Ik heb ooit een zomer schoongemaakt op de OK en dat was ook echt super leuk afwisselend werk. Bijkomend voordeel was dat ik onder de zorg CAO viel omdat ik in OK-kleding moest lopen en daardoor een behoorlijk hoog loon had in vergelijking met andere zomerbaantjes. Ik verdien nu in de thuiszorg 10 euro per uur en dat is wel prima, maar in het ziekenhuis kreeg ik volgens mij 12 p/u terwijl ik toen 18 of 19 was.