SusanH schreef:Jeetje 500 euro. Dan moet diegene wel de proeftijd doorkomen en minstens een jaar blijven lijkt me? In de provincie Utrecht zijn momenteel heel veel vacatures. En er zitten in deze regio heel veel grote zorgaanbieders, zoals Amerpoort, Reinaerde, Sherpa, Abrona, s' Heerenloo. Ook kleinere organisaties die bijvoorbeeld werken op antroposofische basis en diverse ouder initiatieven. Vooral dat laatste is leuk lijkt me, omdat je vaak werkt met een klein en zeer betrokken team, en omdat je nauw samenwerkt met de ouders. Er is minder regeldruk dus meer effectieve tijd om met de clienten door te brengen.
Ik werk zelf wel bij een grote organisatie en vind het wel jammer dat er zoveel tijd op gaat aan dingen die ervoor zorgen dat je niet gewoon op de groep kan zijn, of een 1 op 1 gesprek kan voeren. Zorg is wel erg veranderd in de jaren dat ik er werk. Werkdruk is in die zin flink toegenomen vind ik.
Waar werk jij?
Uiteraard moet diegene de proeftijd doorkomen, 16 uur pw werken en een half jaar blijven.