Ik ga accountancy doen op het Windesheim in Zwolle. Ik blijf nog wel thuis wonen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iiSunshine schreef:badeendje schreef:[quote="iiSunshine"
Ik heb me ingeschreven voor biologie en medisch laboratoriumonderzoek. Ben heel erg benieuwd.
Super leuke opleiding! Ik volg biologie als extra vak nu. Waar ga je heen?
Milando schreef:Hier volgend jaar als het goed is 2e jaars voedingsmiddelentechnologie op het HVHL in Leeuwarden!

iiSunshine schreef:Milando schreef:Hier volgend jaar als het goed is 2e jaars voedingsmiddelentechnologie op het HVHL in Leeuwarden!
toevallig, zelfde school als waar ik heen ga
michelle: ik heb nog niks gehoord over een intro week. heb ik iets gemist?
edit: logisch dat ik nog niks daar over heb gehoord, ben natuurlijk ook nog niet aangenomen aangezien mijn diploma nog niet is geverifieerd. kun je er wat over vertellen?
NinkeG schreef:Dusteyes schreef:Haha ik hoop nog op de campus te komen aangezien ik op de wachtlijst sta
Zat stiekem even op je profiel te kijken en wat een leuke Haflinger heb je!
Dankje![]()
Ze verhuist ook mee haha!
Ik hoop dat er nog een plek vrij komt, blijf je anders thuis wonen of ga je iets anders in de buurt zoeken?
Jaa idd ik hoop het ook enorm! Lijkt me erg leuk en gezellig tussen alle eerste jaars!
LidyK97 schreef:Welkom allen!!!
Hoop dat het nog lukt Nöelle!
Lijkt me trouwens zo gaaf om een campus te hebben en daar dan te wonen
We gaan het zien, nu maar duimen Eleanne16 schreef:Toevallig hahaa. Hoe vind je het windesheim?
Je moet alles zelf uitzoeken en regelen.theadora99 schreef:Na 3x niet toegelaten te zijn op de opleiding die ik wilde doen ga ik nu de lerarenopleiding wiskundedocent volgen!
NinkeG schreef:theadora99 schreef:Na 3x niet toegelaten te zijn op de opleiding die ik wilde doen ga ik nu de lerarenopleiding wiskundedocent volgen!
Welke opleiding wilde je eigenlijk gaan doen? Vervelend dat je afgewezen bent![]()
Hopelijk ga je het ook naar je zin hebben bij deze opleiding, lijkt me erg lastig .. wiskundedocent
Melisssx schreef:Eleanne16 schreef:Toevallig hahaa. Hoe vind je het windesheim?
Ehm.. ja. Ik zal er niet te veel over zeggen maar de organisatie heeft wel wat verbeterpunten. Ik studeerde met een functiebeperking en kwam er aan het eind van het jaar achter dat mijn slb-er daarover gaat en me had moeten helpen. Dat soort dingenJe moet alles zelf uitzoeken en regelen.
Verder is het een prima school hoor. Meeste docenten zijn gewoon professioneel etc.

Pluisje1998 schreef:De school doet niet echt een intro week, meer gewoon 1 dag. Ik zag echter wel iets over een stadsintroductie in Utrecht. Dus misschien dat ik daar nog heen ga. Iemand hier die daar misschien ervaring mee heeft?
xxxJulia schreef:Hoii, ik kom mij ook melden hier. Na 2 mislukte pogingen, journalistiek (negatief bsa) en lerarenopleiding Nederlands (verkeerde keuze), ga ik in september beginnen aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie in Amsterdam. Niet op kamers voorlopig maar misschien wel als ik het eerste jaar doorkom en iets kan vinden in Amsterdam.
Volgende week de studiekeuzecheck doen... Ben nu al zenuwachtig. Moeten 1 opdracht als huiswerk maken, 2 toetsen maken en ook nog een groepsopdracht doen. Hopen dat alles goed gaat! In principe kunnen ze je niet weigeren als het geen loting is en je voor 1 mei was ingeschreven toch?
Je kan wel een negatief advies krijgen, maar je mag vervolgens zelf bepalen wat je daarmee doet. Bij mij stelde de studiekeuzecheck (van Communicatie, de zusteropleiding van MIC) niet zoveel voor. Zou me er zeker niet te druk over maken
theadora99 schreef:Wij hebben een intro dag, dan maandje college en eind september intro weekend! Weet van mn jaartje uni dat het echt heel leuk is, ook als je niet van feesten enz houdt (zoals ik)
rocky_1995 schreef:theadora99 schreef:Wij hebben een intro dag, dan maandje college en eind september intro weekend! Weet van mn jaartje uni dat het echt heel leuk is, ook als je niet van feesten enz houdt (zoals ik)
Ik heb de opleiding tot wiskunde docent ook nog een blauwe maandag gedaan op de HU. Ik vond er een hele leuke sfeer hangen (iedereen hielp elkaar) en ik had niet echt het idee, dat het ook echt mega feestgangers waren. Mijn klasgenoten toen waren naar mijn idee, niet echt macho types.
Ik ga trouwens per 1 september ook weer mijn studie oppakken na een jaar thuis te hebben gezeten door gezondheidsproblemen. Ik ga weer starten in het 3e jaar van de 2e graad docentenopleiding aardrijkskunde aan de HU, maar ik ga wel studeren met een functiebeperking o.a. een aangepast studieprogramma. Maar ik heb er weer heel veel zin in! Ook al vind ik het wel spannend, omdat mijn lijf nog niet zo top functioneerd en ik toch lang moet reizen.