Wat betaalt stalwerk??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WiPaLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:29

Ik krijg €8 per uur om te longeren en te rijden..
(in België)
Ik ben trouwens 20

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:30

bruintje123 schreef:
Dat weten ze toch helemaal niet dat het random was.
Misschien verzorgde ik het paard van een vriendin wel die op vakantie is.
Nee echt er wordt echt niet steeds alles nagevraagd.
Net zo min als de spookverhalen bij het niet dragen van een cap.

Dat ze niks krijgt als ziektewet uitkering enz lijkt me een 1+1, dat weet iedereen wel lijkt me.

Zolang er niks op papier staat over waarom er voor jou een reden is om daar te zijn, en er kletterd een paard over je heen, heb je figuurlijk (en als je pech hebt letterlijk) geen poot om op te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:46

Ik verdien als 17-jarige €6,06 per uur als supermarktmedewerker. Ligt zelfs boven het minimumloon van jouw dochter en is veel minder zwaar dan het stalwerk. Als 16-jarige kreeg ik €15,- voor een werkdag van 6,5/7 uur. Ben zo blij dat ik nu bij een supermarkt werk. Het is leuk om te doen en verdient echt prima. Plus dat het ook nog eens wit is. M'n netto loon scheelt een paar cent met m'n bruto loon omdat ik minder belasting hoef te betalen als 17-jarige. Tel maar uit, ik verdien meer dan genoeg!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:23

Steeph:
Reden om door een paard omver gedenderd te worden / gebeten etc:
- je was op bezoek bij kennis, vriendin, om stal te kijken, paard te kopen etc
Niemand ( ook geen verzekering) die dat kan "verbieden / om tegen je te gebruiken".
Dit is puur gezien medische hulp in combi met paard en je ziektekostenverzekering..
Je bent natuurlijk wel je eigen risico kwijt, die kan je nergens verhalen bij deze manier van werk!