Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Dat klopt helemaal Friendly, en de meeste werkgevers zullen ook zo zijn.
Alleen mijn ervaring is dat er in beroepsgroepen als de transport ALTIJD de grenzen van de rekbaarheid van de medewerkers wordt opgezocht. Is niet netjes, het hoort ook niet zo, maar zolang de TS haar mond houdt en uit eigen beweging elke avond/ nacht weer op komt draven op het werk, zal er niks veranderen.
Little_Gift schreef:Maar zij wel over mij dus?
Little_Gift schreef:chevax schreef:Die uitbuiting mis ik, hoor. TS werkt geen 24/24, maar heeft afwijkende werktijden. Misschien past het werk niet bij je, dat kan. Als planner moet je wel erg stressbestendig zijn. En als je baas op vakantie gaat, mag hij dat gewoon hoor, hij zal echt als eigenaar en werkgever genoeg zorgen en druk ervaren.
Excuseer??? Ik werk elk weekend, werk elke feestdag en werk onafgebroken elke dag sinds 10 mei dus neen ik heb geen weekend ertussen plus geen rustdagen!
Ik werk dus wel zeker ondertussen al 19 nachten non stop na elkaar zonder weekend, zonder pauze en dat shiften van 9u lang.
En tuurlijk mag baas met vakantie maar toch niet middenin een crisissituatie?!
Denk dat jij niet kan lezen!
Werk jij trouwens wel? Of ben jij huisvrouwtje???
eenitraM schreef:Alle ballen op...
Ben ik de enige die de reactie wel snapt? Ik bedoel, je loopt op je tandvlees; dan is het niet raar dat je snauwend overkomt. Al dan niet terecht..
Tussen de aanvallen door van anderen zitten best tips.
Succes!
emil01 schreef:eenitraM schreef:Alle ballen op...
Ben ik de enige die de reactie wel snapt? Ik bedoel, je loopt op je tandvlees; dan is het niet raar dat je snauwend overkomt. Al dan niet terecht..
Tussen de aanvallen door van anderen zitten best tips.
Succes!
Ik snap best dat je anders reageert als je zo ontzettend moe bent, maar dan hoef je nog niet neerbuigend te doen naar anderen......die je proberen te helpen.
verootjoo schreef:emil01 schreef:
Ik snap best dat je anders reageert als je zo ontzettend moe bent, maar dan hoef je nog niet neerbuigend te doen naar anderen......die je proberen te helpen.
Tja... Op een van m'n coachingscursussen leerde ik dat het gedrag wat iemand vertoond voor diegene op dat moment de beste keuze is.
TS kan dus nu niet anders dan zo reageren... Waarschijnlijk omdat ze in uiterste stress is oid. Het elastiek staat al zo strak mogelijk gespannen.
En dat is eigenlijk alleen maar heel erg triest![]()
Maar ik denk dat TS diep van binnen heus wel weet wat ze moet doen