Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Gypsy schreef:Elke dag je brood en beleg aflikken/erin spugen en dat filmen. Na een week een compilatie van de filmpjes rondsturen aan al je collega's.
Wat een geweldig topic.
Dan heb ik ineens dit filmpje voor me.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... DQYArmi5L0
Goof schreef:Ik heb het ook een aantal keer meegemaakt. Ik heb er toen met grote letters opgezet:"Dit is van mij en dus niet van jou". Toen was het wel klaar.
Ik zou persoonlijk geen (flauwe) trucjes uit de kast trekken. Naam erop en klaar.
, in mijn geval heb ik dit ook eerst gedaan. Eerst overal de naam op, ik heb ook briefjes achter gelaten, heb ook geklaagd bij de verantwoordelijke op stal (die enkel de schouders ophaalde met de opmerking 'dat het nu eenmaal kinderen zijn'), ik heb het daarna ook gemeld bij vergaderingen waar iedereen aanwezig was, zonder enige verandering. Dit zijn imo stappen die je eerst kan ondernemen voordat je gekkigheid uit gaat halen, maar bij mij werkte deze aardige manieren van aanpakken dus gewoon helemaal niet.
ik ben blij dat ik daar weg ben zeg... kinderachtige gedoe op die stal.
Telpeva schreef:Goof schreef:Ik heb het ook een aantal keer meegemaakt. Ik heb er toen met grote letters opgezet:"Dit is van mij en dus niet van jou". Toen was het wel klaar.
Ik zou persoonlijk geen (flauwe) trucjes uit de kast trekken. Naam erop en klaar.
Ik snap je punt volledig en daar ben ik het ook mee eens, in mijn geval heb ik dit ook eerst gedaan. Eerst overal de naam op, ik heb ook briefjes achter gelaten, heb ook geklaagd bij de verantwoordelijke op stal (die enkel de schouders ophaalde met de opmerking 'dat het nu eenmaal kinderen zijn'), ik heb het daarna ook gemeld bij vergaderingen waar iedereen aanwezig was, zonder enige verandering. Dit zijn imo stappen die je eerst kan ondernemen voordat je gekkigheid uit gaat halen, maar bij mij werkte deze aardige manieren van aanpakken dus gewoon helemaal niet.
Het smerige snoep dat ik daarna dus had klaargelegd, dat lag tussen mijn eigen spullen, in een afgesloten doosje met de tekst AFBLIJVEN DIT IS VAN PAM, dit doosje lag verstopt in een grotere kist (voerkist), in mijn afgesloten!!! Zadelkast. Ze hebben dus serieus mijn kast open gebroken (schroevendraaier op het slot), ze zijn door mijn spullen wezen wroeten op zoek naar snoep, hebben ook mijn tekst genegeerd en hebben dus fijn kunnen proeven van die tandpasta oreo's.
Ik ben er nooit achter gekomen wie het is geweest (enkel een sterk vermoeden) maar hierna was het over. Daarna werd mijn kast enkel nog maar opengebroken om paardensnoep en paardenvoer te jattenik ben blij dat ik daar weg ben zeg... kinderachtige gedoe op die stal.