Muizen val voor collega?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alpha89

Re: Muizen val voor collega?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:02

ik dacht idd ook aan een filmpje maken en dan rond laten gaan, maar vraag me af of dat dan wel zomaar mag?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:08

Je mag toch wel een filmpje van je eigen bespuugde boterhammen rond laten gaan? :+

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:17

dat wel, dacht meer de collega filmen die de boterhammen jat :p zou ook wel strakke actie zijn maar dat zal niet probleemloos gaan denk ik :p

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:20

Ik heb het ook een aantal keer meegemaakt. Ik heb er toen met grote letters opgezet:"Dit is van mij en dus niet van jou". Toen was het wel klaar.
Ik zou persoonlijk geen (flauwe) trucjes uit de kast trekken. Naam erop en klaar.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:22

Wat ergerlijk eigenlijk. -O-

Mijn vader heeft het gehad met koelelementen. Die verdwenen om de haverklap. Toen heeft hij overal opgeschreven dit is gestolen van ... achternaam of voornaam. Daarna is er nooit meer wat verdwenen.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:22

wanneer je plakband hebt, eenvoudig jou pakje beleg afplakken met die brede plakband. 1 keer rond het pakje, ze moeten het met een schaar of mes openen.

het liefst al jou beleg in een plastic trommel doen en die ook aan beide kantan 1 keer in de ronde afplakken.

jij hebt daar ook werk van maar liever zo dan dat jou eten wordt gejat.. wanneer diegene toch te brutaal is om het te openen, dan ziet hij/zij ook dat jou andere beleg ook afgplakt is.

en het liefst nog een neppe zwarte spin in het bakje doen, wanneer je iemand hoort gillen heb je je dader ook XD

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:26

Zou het gewoon eenvoudig houden, koop een grote plastic bak en zet er je naam op. Dan kan je daar alles indoen. Dat maakt het voor andere die erbij zijn ook direct duidelijk, als een andere collega in jouw trommel zit.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:35

Een echte muizenval op scherp zetten tussen het beleg.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:38

bruintje123 schreef:
Gypsy schreef:
Elke dag je brood en beleg aflikken/erin spugen en dat filmen. Na een week een compilatie van de filmpjes rondsturen aan al je collega's.

Wat een geweldig topic. :')

Dan heb ik ineens dit filmpje voor me.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... DQYArmi5L0

_O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:35

Goof schreef:
Ik heb het ook een aantal keer meegemaakt. Ik heb er toen met grote letters opgezet:"Dit is van mij en dus niet van jou". Toen was het wel klaar.
Ik zou persoonlijk geen (flauwe) trucjes uit de kast trekken. Naam erop en klaar.

Ik snap je punt volledig en daar ben ik het ook mee eens :j , in mijn geval heb ik dit ook eerst gedaan. Eerst overal de naam op, ik heb ook briefjes achter gelaten, heb ook geklaagd bij de verantwoordelijke op stal (die enkel de schouders ophaalde met de opmerking 'dat het nu eenmaal kinderen zijn'), ik heb het daarna ook gemeld bij vergaderingen waar iedereen aanwezig was, zonder enige verandering. Dit zijn imo stappen die je eerst kan ondernemen voordat je gekkigheid uit gaat halen, maar bij mij werkte deze aardige manieren van aanpakken dus gewoon helemaal niet.

Het smerige snoep dat ik daarna dus had klaargelegd, dat lag tussen mijn eigen spullen, in een afgesloten doosje met de tekst AFBLIJVEN DIT IS VAN PAM, dit doosje lag verstopt in een grotere kist (voerkist), in mijn afgesloten!!! Zadelkast. Ze hebben dus serieus mijn kast open gebroken (schroevendraaier op het slot), ze zijn door mijn spullen wezen wroeten op zoek naar snoep, hebben ook mijn tekst genegeerd en hebben dus fijn kunnen proeven van die tandpasta oreo's.

Ik ben er nooit achter gekomen wie het is geweest (enkel een sterk vermoeden) maar hierna was het over. Daarna werd mijn kast enkel nog maar opengebroken om paardensnoep en paardenvoer te jatten :roll: ik ben blij dat ik daar weg ben zeg... kinderachtige gedoe op die stal.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:44

Beetje drugs ertussen. Weet je ook meteen wie de dater is. ~~}>

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:49

Telpeva schreef:
Goof schreef:

Ik snap je punt volledig en daar ben ik het ook mee eens :j , in mijn geval heb ik dit ook eerst gedaan. Eerst overal de naam op, ik heb ook briefjes achter gelaten, heb ook geklaagd bij de verantwoordelijke op stal (die enkel de schouders ophaalde met de opmerking 'dat het nu eenmaal kinderen zijn'), ik heb het daarna ook gemeld bij vergaderingen waar iedereen aanwezig was, zonder enige verandering. Dit zijn imo stappen die je eerst kan ondernemen voordat je gekkigheid uit gaat halen, maar bij mij werkte deze aardige manieren van aanpakken dus gewoon helemaal niet.

Het smerige snoep dat ik daarna dus had klaargelegd, dat lag tussen mijn eigen spullen, in een afgesloten doosje met de tekst AFBLIJVEN DIT IS VAN PAM, dit doosje lag verstopt in een grotere kist (voerkist), in mijn afgesloten!!! Zadelkast. Ze hebben dus serieus mijn kast open gebroken (schroevendraaier op het slot), ze zijn door mijn spullen wezen wroeten op zoek naar snoep, hebben ook mijn tekst genegeerd en hebben dus fijn kunnen proeven van die tandpasta oreo's.

Ik ben er nooit achter gekomen wie het is geweest (enkel een sterk vermoeden) maar hierna was het over. Daarna werd mijn kast enkel nog maar opengebroken om paardensnoep en paardenvoer te jatten :roll: ik ben blij dat ik daar weg ben zeg... kinderachtige gedoe op die stal.

Nee joh, je kast opengebroken? Hoe bizar.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 20:13

Wow Telpeva dat is wel heel extreem.

Er komen goed ideeën voorbij! Een filmpje maken met alles aflikken en verspreiden dat durf ik niet aan haha _/-\o_

Ik denk dat ik boxje ga zoeken dat idd op slot kan(hoewel ik dat wel heel sneu vind) en daarnaast een lokpakje ga neerleggen met iets heel ranzigs erop... Anti-nagelbijter ed of zo. _O- :=

Er zijn meerdere collega's die het kunnen doen (en soms dus doen).

Hard roepen wie er nu weer heeft lopen jatten heeft geen effect helaas.

Ook kun je onmogelijk heel de dag in de gaten houden wie er allemaal naar de keuken lopen. Ik kan wel zien wie er terug komt met eten maar er zijn er ook die het in de keuken opeten....

Mijn naam staat overal al op. Dat helpt ook niks 8)7