Berdien schreef:Ingevuld! Bij het tweede type missen de sterke en zwakke punten, klopt dat?
Wel grappig dat mijn beide paarden van hetzelfde type zijn, en ik nietDe oudste heb ik straks 15 jaar, de jongste 10. Zou geen ander type paard qua karakter willen. Ondanks dat we dus heel erg verschillen. Leuke enquête!
Oh dat is denk ik verloren gegaan toen ik het tussenkopje er later nog even bij heb gezet (alles stond eerst gewoon in het intro), dat was idd niet de bedoeling - maar kennelijk heeft verder niemand het gemerkt

Ik heb de enquête gesloten met iets meer dan 300 reacties

Eigenlijk "mag" je natuurlijk niet iemand zo strak laten indelen/kiezen uit één temperament, omdat iedereen ze alle 4 heeft, dus dat is niet helemaal eerlijk - maar goed het is ook maar voor de lol uiteindelijk

Het uiteindelijke projectje zal hier verder eigenlijk niet zo heel veel mee doen, ik vond het vooral leuk als achtergrond voor mijn aantekeningen, dus ik was al blij geweest met een paar antwoorden maar zoveel had ik niet verwacht! Tegen de tijd dat ik alles verwerkt heb - wat met zoveel antwoorden wss nog wel even gaat duren