Waar heb jij jouw thuisstudie gevolgd?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diesel83

Berichten: 1182
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:01

Ik volg een thuis studie via NTI ik ben erg tevreden, er zijn overal wel positieve en negatieve punten.

Ik zit in mijn laatste jaar SPH, in september ga ik beginnen met mijn scriptie :D . Ik heb al een onderzoekvraag en er onwijs veel zin in. Mijn team manager helpt mij samen met een afgestudeerde SPH collega (is mijn scriptie begeleidster/coach tijdens afstuderen).

In het begin vond ik het nog erg zoeken maar inmiddels ken ik door praktijkdagen heleboel studenten en hebben we eigenlijk een vaste club (ook afgeschermde fb groep) die gelijk opgaat. Dit vind ik erg fijn. In het begin deed ik alles alleen en dat brak mijn motivatie behoorlijk. Van de leraren moet je niks anders verwachten dan nakijken en cijfer met feedback krijgen. Je kan ook geen direct contact leggen, alles loopt via je mentoren.

Een aantal jaar geleden was ik niet zo tevreden maar nti doet het nu goed, als ik een vraag heb wordt ik meestal binnen 2 dgn geholpen. Ze maken wel eens een fout (zo kwam ik er laatst achter dat ik een boek miste, gelijk gebeld en ze erkende hun fout ik kreeg het boek alsnog) maar lossen het eigenlijk altijd wel op. Althans zo ervaar ik het.

De praktijkdagen zijn meestal ook erg leuk (hangt ook wel van de groep mensen die er is af). Ik mag morgen weer een praktijkdag doen..casemanagent super gaaf vak :D

Booooo
Berichten: 6548
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar heb jij jouw thuisstudie gevolgd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 13:48

Diesel83: Handig die FB Groep om ook met mede studenten te overleggen/kletsen!

Hier ook nog steeds tevreden, opdrachten worden snel nagekeken!
3 modules die ik binnen had gekregen heb ik afgewerkt. Pleegde een telefoontje, wanneer ik de volgende modules kon verwachten, dit zou pas in september zijn :+ Aangegeven dat ik graag door wil, en nu komen ze deze week nog :D