Heb dierenverzorging gestudeerd aan het AOC
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Paardenhouderij gedaan niveau 4 en op heel veel verschillende stallen ervaring opgedaan. Mijn lijf (versleten rug en slechte knieën en een hele slechte gevoelige huid) kan het werk met de paarden niet aan tot z'n 67ste dus verstandig geweest en er nog een opleiding achteraan gedaan, SPW-4, nu werk ik al een hele tijd in de woonbegeleiding, en ga ik vanuit mijn werk de Bachelor HBO voeding en Dieetiek doen, voeding heb ik altijd interessant gevonden en met deze opleiding wil ik me wat meer spitsen op de voeding bij mensen met een verstandelijke beperking, aangezien hier veel problemen in worden ondervonden, en wellicht mijn eigen programma hiervoor opzetten.
Gimme_Spurs schreef:Adamootje schreef:Ik ben docent beeldende vorming en algemene techniek in het Voortgezet Speciaal Onderwijs.
Verder ben ik bezig met de opleiding tot tweedegraads docent Nederlands.
Poeh lijkt me best pittig. Ik werk nu 2 jaar op een vmbo en heb gemerkt dat die doelgroep me goed ligt. Maar speciaal onderwijs is nog wel even een vak apart. Overigens moet ik op zoek naar een andere baan aangezien ik volgend jaar boventallig ben. Ik heb een sollicitatie lopen bij een vmbo/lwoo school, ik denk dat dat 1 stapje boven speciaal onderwijs zit. Iedereen zegt dat ik daar heel geschikt voor ben (juist als dramadocent) maar ik weet het nket van mezelf. Liever had ik nog wat meer ervaring opgedaan in het regulier onderwijs.
Onze leerlingen hebben veel behoefte aan een goede afwisseling tussen praktijk-en theorievakken. Drama of dans zouden onze leerlingen denk ik ook erg leuk vinden, vooral de meiden!
Wil dit in de toekomst eerst naast mijn parttime, vaste baan blijven uitoefenen, voordat ik een beslissing ga maken of ik het fulltime wil gaan doen.
AlwaysH schreef:Ik werk nog niet, maar ik ga de opleiding paraveterinair doen en daarna misschien doorstromen naar en HBO als dierenarts.