Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Sanasoufi; als je er goed in bent, is het geen lastige baan. Maar het is een baan die heen opleiding vereist, en waar waarschijnlijk veel verloop zal zijn. poedersuiker = poedersuiker. Althans, dat is hier nooit anders geweest en zeker in de telecommunicatie moet je van goede huize komen en echt wat in je mars hebben wil je een luizenbaantje met prachtig uurloon hebben.
Ook vanwege het feit dat je in een groepsinterview komt, gok ik dat je gewoon op een verkoop-afdeling komt.
En ik vermoed dat je daar binnen een week gillend weg loopt.

Celiien schreef:WFT valt echt wel mee hoor... en tjah, als je niet erin bent opgeleid is het opzich logisch dat als je voor een verzekeringsmaatschappij wil gaan werken, kennis moet hebben van de zaken waarmee je je klanten gaat helpen/diensten die je gaat verkopen..
sanasoufi schreef:Groepsinterview en verkoopafdeling, WTF toetsen...ik denk dat ik maar eens verder ga solliciteren....
Anoniem schreef:1. Ik hoop dat je taaltest beter is dan je begrijpend lezen. Ik noem nergens dat 8 zoveel een prachtig uurloon is
2. Ja, dat weet ik. Ik heb ook inbound sales gedaan. En nee, die mensen bellen niet allemaal om al hun geld uit te geven; anders hadden ze dat wel online gedaan! Maar mensen bellen omdat ze met hun klacht meer eruit willen halen of überhaupt een korting willen. En boos kunnen worden als ze die niet krijgen.
Aangezien jij al bijna ontploft wanneer iemand op bokt je flink tegenspreekt, zou ik heel graag jouw gesprekken willen meeluisteren als je op die afdeling komt te zitten.
Netjes blijven kan daar heel moeilijk zijn.
Oh en dat gezegd hebbende; sales hebben targets. Haal je die targets niet? Mikken ze je er ook uit. Wederom; dat verklaart het uurloon; mensen die ze tijdelijk hebben zitten gaan óók niet de hoofdprijs krijgen.
nienke555 schreef:Ik ben benieuwd of dit dezelfde Sanasoufi is als op FOKforum, Google maar eens op 'sanasoufi', het topic wat je dan van fok krijgt is nogal lachwekkend. (Gaat over autorijden.)
Maar misschien ben jij dat wel helemaal niet Sanasoufi, dan heb ik niets gezegd
Anoniem schreef:nienke555 schreef:Ik ben benieuwd of dit dezelfde Sanasoufi is als op FOKforum, Google maar eens op 'sanasoufi', het topic wat je dan van fok krijgt is nogal lachwekkend. (Gaat over autorijden.)
Ik gok van wel, zelfs op Ellegirltalk hebben ze het erover (en had ze een account) en datzelfde geldt voor fok & scholierenforum...
Ik gok op een ouderwetsche troll, want toeval bestaat niet.
Ik zag het net ook
Anoniem schreef:nienke555 schreef:Ik ben benieuwd of dit dezelfde Sanasoufi is als op FOKforum, Google maar eens op 'sanasoufi', het topic wat je dan van fok krijgt is nogal lachwekkend. (Gaat over autorijden.)
Ik gok van wel, zelfs op Ellegirltalk hebben ze het erover (en had ze een account) en datzelfde geldt voor fok & scholierenforum...
met daadwerkelijke sales ervaring 

Mondy schreef:Oh my...
Wat jammer dat ik dit topic niet een jaar of 3 eerder heb gelezen.
Als ik had geweten dat het op prijs wordt gesteld om in een motivatiebrief te zetten dat ik flink ga janken als ik het niet word .. dan had ik me toch een droombaan gehad !
. troi schreef:Linkje naar het fok topic?