Lillian__ schreef:Bij mij hebben ze ooit eens iets geflikt... ik had zomer vakantie, zat tussen twee opleidingen (uitstroming/instroming) in en geen geld. Dus ik ga werk zoeken voor in ieder geval de zomer vakantie. Verschillende sollicitatiebrieven eruit gestuurd, hoorde niks (was ook al 18 dus voor vakkenvullen misschien wat te oud) uiteindelijk naar het kruidvat gegaan en aan de kassa dame gevraagd of er iemand was die over het aannemen van personeel gaat, nou zij was er(manager, Bedrijfleidster). Leuk gesprek gehad, kon binnen twee weken beginnen, zou eerst een proefronde mee draaien om te kijken of het iets was. Het ging prima, simpel zero minded werk. Ik was aangenomen met twee anderen die iets jonger waren dan ik. Na zes weken komt de teamleider van het kruidvat naar mij toe, voordat ik aan het werk moet ''Ja S. wil je proefcontract niet verlengen, je hebt volgens haar te veel additute en ze vind dat je niet vrouwelijk genoeg bent voor het team. Ik deed vullen NA sluit ze sloot af met; maar als je vanavond nog een avondje wilt vullen zou dat wel fijn zijn, want ze had je wel gewoon geroosterd, want we komen al iemand te kort en dat is wel erg vervelend.
Ik kijk haar aan en vraag haar waarom vertel jij mij dit? moet ze mij dit zelf niet vertellen? zegt ze; ''ja dat wou ze niet want ze was bang dat je verkeerd zou reageren'' Dus ik zeg aha wat denk je zelf, dat ik jullie uit de brand ga helpen terwijl S niet eens zelf de ballen heeft om mij te vertellen dat mijn contract niet verlengt word, jullie zijn wel creatief zeg! Zeg maar tegen S dat ze die winkel in d'r reet kan steken, doei!
en ben zo weggelopen, volgende avond kwam ik iemand van het vaste team tegen in de kroeg en ze zei dat M (teamleider) het echt tegen S had gezegd, waar iedereen bij stond en ze zo wat in d'r koffie stikte. Ik heb haar toen nog mijn personeelpas gegeven en gezegd doe nog even de hatelijke groeten aan de Queen Biatch.
Wat een mutswijf was die bedrijfsleidster, zes weken afgebult voor het minimale van het minimale.
Van zulke dingen kan ik dus kwaad worden hé. Inderdaad, als iemand iets te zeggen heeft, dat ie het dan rechtstreeks doet en niet iemand anders inschakelt.