Inmiddels is mijn leven heel rustig en zeker en wil ik graag gebruik gaan maken van mijn capaciteiten. En het zal gerust wel moeilijk zijn om te wennen. Maar ik heb erger overleefd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Erg krom.
voor je maken, ik volg je andere topic en heb immens respect over hoe je erin staat, vooral met zo'n jong kindje en het feit dat je het van dichtbij hebt mee gemaakt. Het feit dat je je z blijft inzetten en verdiepen bewijst van een enorme vechtlust en doorzettingsvermogen! Ik duim voor je dat deze akelige ziekte zich lang koest houd! Ik hoop dat je (zij het aangepaste) wensen waar kunt maken! 
Hier mocht ik inderdaad iets tegen doen maar ik heb ervoor gekozen om dat niet te doen omdat ik toch al bezig was met m'n leven te beteren. Ailill schreef:TS, heb je eerder studiefinanciering ontvangen voor het niveau waarop je nu zou willen studeren? Zo nee, dan heb je daar gewoon recht op. De basis is een aanzienlijk bedrag, daarnaast kun je lenen en heb je waarschijnlijk recht op toeslagen. Ook blijf je vanuit het UWV recht op WaJong behouden, sterker nog tijdens je studie krijg je ong. 25/30% van wat je nu krijgt.
Mazida schreef:Ik denk dat het slim is niet meteen aan de universiteit te starten maar eerst een P te halen voor de opleiding docent Engels. Zie je meteen of het HBO bevalt en anders kun je met die P meteen door naar de universiteit zonder allerlei deelvakken te moeten halen en goede tip om eens mee te lopen met paar docenten Engels, dan proef je echt van het vak. Lijkt mij heel pittig om voor de klas te staan, maar wel heel leuk. Succes TS
), en dan kun je meteen kijken wat je ligt - niet alleen qua inhoud maar ook qua niveau en manier van lesgeven. Vraag dan meteen of de dag die je meeloopt "standaard" is of juist makkelijker/moeilijker/drukker dan normaal.
Maar iedereen kan nu dus lenen? Wat ik begreep hebben ze nu een extra regeling erbij voor mensen tussen 30-50 jaar of heb ik dat verkeerd begrepen?