Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NynkeMarit schreef:Je hebt tegenwoordig geloof ik ook rijbroeken met zakken ergens halverwege het bovenbeen! Ideaal lijkt me om telefoons ed in te bewaren zonder dat ze in je heup prikkenheb ze nog niet in Nederland gezien volgens mij.
Water en winddichte jassen voor onder de 150 euro
bruintje123 schreef:svb16 schreef:Rijbroeken voor vrouwen met rondingen. Deze zijn altijd lastig te vinden. Als ze dan op de bovenbenen en kont passen zijn ze vaak te lang of op de kuit weer veel te wijd.
Ik ben iemand die meer buik heeft.
Past het daar zit het vaak bij de kont en benen weer te los.
Dee_Es schreef:Van mij mag het allemaal wel wat sportiever. Gebruik van technische stoffen voor broeken en shirts die vocht afvoeren en je droog en koel of juist droog en warm houden om schuurplekken te voorkomen. Broeken die gemaakt zijn om mee te zitten. Dus niet te hoog aan de voorkant maar juist wel hoog bij de rug, die niet gaan opstropen in de knieholte en gaan trekken op de knie. Prijzen voor broeken rond €80 en shirts €20.
. En idd een fatsoenlijke zak waar je smartphone in past. In de zomermaanden heb ik nooit een jas of vestje aan (te warm) maar wil ik wel graag de telefoon mee kunnen nemen.

Dee_Es schreef:Van mij mag het allemaal wel wat sportiever. Gebruik van technische stoffen voor broeken en shirts die vocht afvoeren en je droog en koel of juist droog en warm houden om schuurplekken te voorkomen. Broeken die gemaakt zijn om mee te zitten. Dus niet te hoog aan de voorkant maar juist wel hoog bij de rug, die niet gaan opstropen in de knieholte en gaan trekken op de knie. Prijzen voor broeken rond €80 en shirts €20.
gekvanfleur schreef:Goede kwaliteit, maar mag er 'eenvoudig' uitzien.
Ik word gek van de frutsels/blingbling en het roze en paars.
Ik zoek goede spullen in normale kleuren (donkerblauw/zwart/grijs)