Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was helemaal in shock haha buiten heb ik er zo hard om moeten lachen 
ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had en ben snel doorgelopen. Toen hij weg was bleek dat hij het echt had gevraagd en maar door bleef vragen ook
Irisjeeh1999 schreef:Ik werk bij McDonald's.. Daar kom je ook regelmatig rare gasten tegen.. Was eens een mevrouw die vond dat haar frietjes niet goed zouden zijn (ik gaf de bestelling aan haar en meteen was het fout) dus ben ik andere gaan halen. Maar de frietjes in het Happy meal waren dan wel weer goed? Ja want zij had zelf ook bij Mc gewerkt en wist wel hoe het er aan toe ging. Daar sta je dan, net begonnen met werken
Heb er een hele tijd gewerkt en toen ook de meest ongemakkelijke en vervelende situaties tegengekomen. Ergste is toch wel die keer dat ik zo'n plastic dienblad tegen m'n hoofd aan kreeg gesmeten. Man had wat hamburgers besteld om mee te nemen in een zak en ik deed daar wat servetjes in, blijkbaar was dat niet genoeg want hij trok gelijk die zak open, stak die servetjes in de lucht en brulde 'MEER!'. Dus ik die man maar gelijk een stapel gegeven, was het nog niet goed en uit het niets schreeuwt die man ineens keihard "IK ZEI TOCH MEER" waarop ie het traytje wat voor me op de toonbank stond oppakte en keihard tegen mij aan gooide
Man rende gauw de zaak uit, inmiddels was er een doodse stilte gevallen in het gehele restaurant en werkelijk iedereen keek mij aan terwijl ik de tranen voelde stromen, deed goed pijn
Wat was dat verschrikkelijk zeg, zal misschien een paar seconden hebben geduurd maar ik kon wel door de grond zakken.
Mooiste daarvan vond ik een man die nadat ie wat besteld had mij eens uitgebreid van top tot teen ging staan bekijken. Ik voelde me al vreselijk ongemakkelijk worden terwijl ik daar stond te wachten tot die man ook nog eens zei: 'goh jij bent toch zo'n heerlijke stevige meid, echt precies het type dat ik eens lekker mee zou nemen naar Duitsland voor het Oktoberfest ofzo!' (even voor het beeld, ik ben hartstikke blond/blank/blauwe ogen, lang en in die tijd heeeel wat zwaarder dan ik nu ben dus waar het vandaan kwam snapte ik op zich nog wel
) Nou toen stond ik daar met m'n bek vol tanden
Shadow0 schreef:Tigra: als je een werkgever of leidinggevende hebt, zou ik het zeker daar melden - dan kunnen zij inderdaad iemand anders sturen (of nog beter, die persoon als klant beeindigen) en ook voorkomen dat het anderen gebeurt. Het is vaak goed om dat soort dingen zichtbaar te maken, en ook om alvast aan dossiervorming te beginnen.
Dat soort dingen zijn namelijk niet aanvaardbaar, maar blijven vaak wel onzichtbaar, waardoor het veel meer voorkomt dan nodig.
bigone schreef:Misschien vreemde vraag maar hoezo heeft een vriend van een klant jouw telefoonnummer!!!
Nee sorry.
Charaz schreef:Dat kan je toch niet maken? Iemand om een rare opmerking zorg weigeren?
Charaz schreef:Dat kan je toch niet maken? Iemand om een rare opmerking zorg weigeren?
Je kan je niet voorstellen hoe mensen toen naar me keken.
Mars schreef:Charaz schreef:Dat kan je toch niet maken? Iemand om een rare opmerking zorg weigeren?
Ik zou willen dat meer meiden in de zorg zo assertief waren.
Dus omdat iemand hulpbehoevend is mag hij alles zeggen tegen de dames die hem moeten helpen? Dacht het niet, groot gelijk dat ze de kamer uit gegaan is.
akishino schreef:Mars schreef:
Ik zou willen dat meer meiden in de zorg zo assertief waren.
Dus omdat iemand hulpbehoevend is mag hij alles zeggen tegen de dames die hem moeten helpen? Dacht het niet, groot gelijk dat ze de kamer uit gegaan is.
Maakte regelmatig mee dat andere collega's niet durfde te weigeren. Vond ik best verontrustend.