Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
angelax schreef:Sinds wanneer is dat zo?
Ik ben met een slecht overgangsbewijs havo3/havo 4 ook gewoon naar het mbo gegaan.
Zou ook niet weten waarom je eerst je vmbodiploma moet halen aangezien dit gewoon gelijk aan elkaar staat..
ondertussen doe ik ook gewoon hbo dus als je mbo wilt doen of via mbo naar het hbo wilt moet je daar lekker voor kiezen.
Alleen kijk goed naar de tips die hier allemaal worden gegeven over de keuze van je opleiding.. als je daarover twijfelt zou ik toch proberen je havo af te maken.
angelax schreef:Sinds wanneer is dat zo Brainless
Ik ben met een slecht overgangsbewijs havo3/havo 4 ook gewoon naar het mbo gegaan.
Zou ook niet weten waarom je eerst je vmbodiploma moet halen aangezien dit gewoon gelijk aan elkaar staat..
ondertussen doe ik ook gewoon hbo dus als je mbo wilt doen of via mbo naar het hbo wilt moet je daar lekker voor kiezen.
Alleen kijk goed naar de tips die hier allemaal worden gegeven over de keuze van je opleiding.. als je daarover twijfelt zou ik toch proberen je havo af te maken.
Als iets in de zorg je leuk lijkt ga dan bij die soorten opleidingen kijken en meeloopdagen volgen.

REnD schreef:periode 2 is sinds 4 weken bezig. en als ik nu niet snel alleen maar 7 en 8 gaan halen. ga ik 75pr niet over. aangezien ze voor 4 havo naar alles kijken. dus ook dat ik de afgelopen 2 jaar op het eind moest knokken.
Citaat:Naast beroepsgerichte vakken wordt ook gedurende de opleiding aandacht besteed aan algemeen vormende vakken zoals Nederlands, biologie, economie, burgerschap, rekenen en Engels.
REnD schreef:periode 2 is sinds 4 weken bezig. en als ik nu niet snel alleen maar 7 en 8 gaan halen. ga ik 75pr niet over. aangezien ze voor 4 havo naar alles kijken. dus ook dat ik de afgelopen 2 jaar op het eind moest knokken.
BeSen schreef:Als je in havo 3 een twijfel geval bent of je wel over gaat kijken ze naar je vorige jaren. Ook ivm de profielkeuze.
(voor verslag en foto's van de reis die ik heb gemaakt, zie mijn onderschrift. Je mag me altijd pb-en als je vragen hebt hierover of over iets anders omtrent je studiekeuze)