Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Najoveh schreef:Hier is 5€ per uur echt héél standaard. Daar wordt naar mijn ervaring echt zelden over gediscussieerd, het is gewoon zo'n beetje de prijs. Meestal komt dat neer op zo'n 20 a 25€ voor een avond. Prima prijs vind ik persoonlijk
Ja als je het krijgt wel jaals je zelf kinderen hebt is het gewoon heel erg veel vind ik. En dat veelal alleen voor een avondje tv kijken en chips eten
Maar goed, als dat de prijzen zijn neem ik gewoon geen oppas
enamorada schreef:verootjoo schreef:Max 15€ voor een avond vind ik mooi
En voor hoe lang wil je dan de deur uit zijn?
Ik pas meestal toch wel een uurtje of 4/5 op en dan vind ik €15 te weinig.
en heb ook geen geld nodig dus zie ook geen reden om wel te moeten werken, maar als een kennis oid me vraagt een avondje op te passen doe ik dat altijd wel. Mijn hoogste loon was 2 euro voor een hele avond
TerraHowrse schreef:Wat betaald iedereen veel!
Ik ben te lui om echt te werkenen heb ook geen geld nodig dus zie ook geen reden om wel te moeten werken, maar als een kennis oid me vraagt een avondje op te passen doe ik dat altijd wel. Mijn hoogste loon was 2 euro voor een hele avond
verootjoo schreef:Voor een beetje bankzitten en chips eten??
Nee hoor, ben het idd met benangelique eens... als het meer dan dat moet kosten blijf ik wel thuis. Wat een prijzen man
Sellyxx schreef:TerraHowrse schreef:Wat betaald iedereen veel!
Ik ben te lui om echt te werkenen heb ook geen geld nodig dus zie ook geen reden om wel te moeten werken, maar als een kennis oid me vraagt een avondje op te passen doe ik dat altijd wel. Mijn hoogste loon was 2 euro voor een hele avond
Haha ja daar heb je het al, jij had geen behoefte om te werken omdat je geen geld nodig had. Maar dat geldt niet voor iedereen. Er zijn ook mensen die het geld goed kunnen gebruiken en oppas serieus zien als een goede bijverdienste
Ze verzorgt ook een pony bij ons, dus vaak doet ze als het laat wordt ook even het voeren van de paarden.