Toby
Jack russel X boeren fox
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauraa90 schreef:Ik ga ook helemaal stuk om dit topic![]()
![]()
Te grappig gewoon, ik heb twee chow chows, 1 met een lelijk (beetje onsmakelijk) allergie neusje en een met een normaal neusje denk ik. Zal vanavond eens kijken of ik het een beetje duidelijk op de foto krijg.
Edit; ik heb al wat gevonden, hopelijk kan je er wat mee. Zijn geen fotografische hoogstandjes.
Chow Chow reu
[ [url=m/uY4BrM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chow Chow teef
[ [url=m/URPl4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
NynkeMarit_x schreef:[ [url=m/LtmJj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
stabij x beagle, hoop dat je t kan zien en anders maak ik morgen even een nieuwe!
Dusteyes schreef:Lauraa90 schreef:Ik ga ook helemaal stuk om dit topic![]()
![]()
Te grappig gewoon, ik heb twee chow chows, 1 met een lelijk (beetje onsmakelijk) allergie neusje en een met een normaal neusje denk ik. Zal vanavond eens kijken of ik het een beetje duidelijk op de foto krijg.
Edit; ik heb al wat gevonden, hopelijk kan je er wat mee. Zijn geen fotografische hoogstandjes.
Chow Chow reu
Chow Chow teef
Hahaha dit topic is idd wel iets anders dan andersChow chow's wat leuk, die zie ik ook niet vaak! De foto van de teef is sowieso goed bruikbaar
![]()
Lauraa90 schreef:Lauraa90 schreef:Ik ga ook helemaal stuk om dit topic![]()
![]()
Chow Chow reu
Chow Chow teef
Haha klopt, heel af en toe kom ik nog andere Chow's tegen, maar bijna nooit inderdaad. Ik zal even een andere foto maken van mij reu!
_Denise_ schreef:Leuk al die neuzen!En nog verdomd lastig om op de foto te krijgen! Met dit donkere weer kreeg ik zelfs met de telefoon meer resultaat dan uit de SLR. Ik hoop dat je hier wat mee kan.
[ Afbeelding ]
Ras: Spinone Italiano
chantal_bel schreef:Deze beter? [ [url=m/w1RfiG.jpg]Afbeelding[/url] ]
NynkeMarit_x schreef:[ [url=m/LtmJj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
stabij x beagle, hoop dat je t kan zien en anders maak ik morgen even een nieuwe!
NynkeMarit schreef:NynkeMarit_x schreef:[ [url=m/LtmJj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas zie ik de lijntjes op zijn/haar neus op deze foto niet zo goed..Bijzondere combinatie trouwens!
Nog nooit eerder gezien, maar toch wel nieuwsgierig geworden, hoe is deze kruising?