Ik heb mn rooster inmiddels wel binnen. Niet het feestrooster waar ik stiekem op gehoopt had, maar het is wel te doen, haha.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

niet zo chill als vorig jaar maar ik kan er zeker mee leven! Ook eigenlijk wel een leuke klas (voorzover ik de mensen ken) en een fijne mentor! Dus dat is voor mij een goed beginMerelll schreef:Mijn rooster is vergeleken met de andere roosters in mijn jaarlaag echt helemaal primaniet zo chill als vorig jaar maar ik kan er zeker mee leven! Ook eigenlijk wel een leuke klas (voorzover ik de mensen ken) en een fijne mentor! Dus dat is voor mij een goed begin
Hebben jullie nu ook dat je je PWS nog moet afronden meteen of hoe is dat bij jullie verdeeld?
Merelll schreef:Thirza_99 schreef:Wij moeten ons PWS in februari af hebben geloof ik.
En nog welkom Tedddy!
Oh wat chill! Ik moet m morgen afhebben, en dan in oktober de presentatie. Nu had ik er niet zoveel werk aan omdat ik mij pws van de havo mocht uitwerken tot vwo niveau
Merelll schreef:Thirza_99 schreef:
Oh wat chill! Ik moet m morgen afhebben, en dan in oktober de presentatie. Nu had ik er niet zoveel werk aan omdat ik mij pws van de havo mocht uitwerken tot vwo niveau
Oh, dat is vervelend. Wij zijn vorig jaar ook nog niet begonnen, wij doen alles dit jaar, we moesten alleen een onderwerp hebben voor de zomervakantie.

Het is een zin van 33 woorden
KirstenHorse schreef:Wij moeten 5 september het onderwerp inleveren en dan geleidelijk aan beginnen. Moet allemaal voor de kerstvakantie af![]()
Zou iemand mij kunnen helpen met het duidelijk formuleren van mijn probleemstelling? Ik heb een compleet enthousiast onderwerp en al heel veel uitgedacht, maar ik ben gewoon niet tevreden met hoe ik het formuleer
Edit.
Ik denk dat ik hem eindelijk juist heb!Het is een zin van 33 woorden
Ik hoop maar dat het door de keuring komt! Ik kies de vakken economie en informatica erbij, omdat ik als 'extra' een website met mijn idee wil maken en wat erbij wil doen over naamsbekendheid onder andere door middel van social media
Chabliss schreef:hoi! mag ik meepraten? Ik zit niet echt officieel in mn examenjaar, zit nu op het vavo, ga dit jaar eerst 5 vakken afronden en daarin examen doen, volgend jaar hetzelfde maar dan voor (wss) 3 vakken! Dus soert van examenjaar i guess?
Teddy // 17 // noord-holland // 4jaar vwo, 2 jaar havo en nu weer vwo lol// nl, gs, wis, engels, m&o// duits, eco // Geeen idee? // zit dus nu op het volwassen onderwijs(vavo)!
Yasmijntje schreef:+ben ik de enige die nu al een galajurk wil?
oeps...

Merula123 schreef:Yasmijntje schreef:@Emmamelody, dankjewel! Hungergames fan?
@Merula123, nee, ik vind het ook eng, maar ik heb er toch wel zin in..
(Hier ook een Hunger Games fan)
Ik vind het niet per se eng, meer gewoon stom en onnodig
(en das niet heel best)
)
ook krijg je meestal heel leuke foto's dus ik kan echt niet wachten
mignonne2403 schreef:(Hier ook een hungergames fan)
Ik hou ook helemaal niet van feestjes maar dit vind ik toch wel bijzonder met alle leraren en dat het gewoon een soort traditie isook krijg je meestal heel leuke foto's dus ik kan echt niet wachten
De droom is met mn pony te gaan, maar hoe doe je dat met een 5 jarige mafkees terwijl je zelf een jurk draagt