Liegen, liegen enz.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Liegen, liegen enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:36

Ts, je hebt al veel goede tips gekregen, hoe is het nu. Denk je dat je er iets mee kunt?

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:59

Mijn GOD!!! Hoe "diep" zit die persoon A bij de baas!!?!? Laat me raden...bloedverwant? Anyway, ik heb je hele verhaal gelezen, en ben van mening dat er ernstig misbruik word gemaakt van jouw iets te goede karakter en ijver. Stel voor jezelf een grens, nu het nog op een redelijke manier kan, want ik kan je verzekeren dat deze persoon( of beter:dat SECREET) er een triest bijna meelijwekkend genoegen in schept om jou net zolang te zieken totdat je FLIPT, en dan... Heeft hij/zij/het secreet zijn/haar zinnetje.
Aan den lijve ondervonden

Liegenisfout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 21:49

Ik kan zeker iets met de tips maar helaas doet het natuurlijk niet het probleem oplossen helaas. Iedere keer als ik denk van dat er verandering is dan wordt het weer in m'n gezicht terug geklapt.

Momenteel gebeuren er dingen op het werk waardoor Persoon A wel moet werken. Zo was het dan ook dat hij of zij ineens aangaf dat hij of zij van uit werk direct naar bed ging. Ik kon het dan ook niet laten om er uit te flappen, 'Ben je moe dan?',.. helaas werkt het toch niet om hem of haar in te laten zien dat ik iedere dag versleten ben als ik uit mijn werk kom.

Ook heb ik weer mooi kunnen ondervinden dat hij of zij toch alles kan en mag maken. Ook onder de neus van bazin of baas.
Eerste werkdag is weer begonnen en ik keek er enorm veel tegen op, en kijk nu alweer tegen morgen op. Probeer mijn rust momenten te pakken maar ook al heb ik die momenten dan ontploft het alsnog op een ander moment in mijn hoofd.

Maar .. we gaan verder. Verder met solliciteren en er maar het beste van maken.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:54

Wat een ellende zeg!
Onhoudbare situatie, als die kleuter alles kan en mag maken van de baas.. Heel onprofessioneel van je baas ook.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:08

Leg zeker een dossier aan en probeer het gedrag van A van je af te laten glijden, gewoon je eigen werk doen en meer ook niet, kan ze nog iets vermoeider worden.

Liegenisfout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 18:12

Het ging een periode goed .. dacht ik. Vandaag was het weer raak. Na een aantal beschuldigingen die ik naar mijn hoofd kreeg ben ik het magazijn ingedoken en heb daar even een flink potje staan janken. Ik hield het niet meer en het moest er echt uit.

Ook stond ik weer meerdere malen vandaag alleen omdat Persoon A zijn of haar rookbehoefte weer moest aanvullen. Ook moest hij of zij wel erg vaak naar het toilet. Nu kan dit laatste natuurlijk wel eens gebeuren, maar het viel wel op dat de plas pauzes wel erg lang duurde. We stonden erg onderbemand dus zodra één van ons van de werkvloer af was stond de ander direct alleen.

Afgelopen zaterdag was ik zó ontzettend moe. Ik liep als een zombie over de werkvloer. Als ik mijn ogen sloot kon ik staand nog in slaap vallen. Vanuit mijn werk ging ik direct door ergens heen en ben toen in de auto ook vrijwel direct in slaap gevallen. En dat overkomt mij eigenlijk nooit.

Het pesten, het wijzen met het vingertje en het werk op o.a mij afschuiven is dus nog steeds niet klaar. Ik weet even niet meer zo goed wat ik er nu mee moet. Ik denk dat ik toch maar een afspraak ga maken met een huisarts om te kijken wat deze kunnen betekenen.

Liegenisfout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 19:57

Ik heb de knoop doorgehakt. Ik heb een gesprek gehad met mijn baas of bazin. Dat heeft ontzettend opgelucht en wonder boven wonder .. werd er naar mij geluisterd. Er werd niet gezegd dat het niet zo was, er werd eigenlijk direct aangegeven dat het al een beetje was opgevallen. Alles wat ik, in tranen, heb gezegd is genoteerd. Het wordt serieus genomen. Ik ben zo dankbaar!

Er is tegen mij gezegd dat ik een flinke stap, desnoods meerdere stappen, terug moet gaan nemen. Ik mag het Persoon A niet meer te makkelijk maken. Zoals baas of bazin zei; Jij doet het werk en Persoon A is met de eer aan het strijken, je maakt het hem of haar wel heel makkelijk heh!
Als Persoon A zijn of haar mond open zal trekken tegen mij mag ik direct aangeven dat het 'orders' van mijn baas of bazin is en dat Persoon A daar mag gaan klagen. Ik moet hem of haar, zoals baas of bazin aangaf, eens op zijn of haar bek laten gaan.

Dus .. daar ga ik nu mee aan de slag. Mijn mond viel open. Dit is het aller laatste wat ik verwacht had. En niet alleen ik ....

Baas of bazin gaat stappen ondernemen.

Mag ik jullie allen bedanken voor alle tips en adviezen? Ik heb er veel aangehad om o.a ook even mijn hart te kunnen luchten.
Het is nu vooral afwachten hoe het verder zal gaan.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:22

Goed gedaan!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:01

Wat fijn!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:16

Goedzo!! Nu persoon A lekker door de mand laten pleuren.