Het ging een periode goed .. dacht ik. Vandaag was het weer raak. Na een aantal beschuldigingen die ik naar mijn hoofd kreeg ben ik het magazijn ingedoken en heb daar even een flink potje staan janken. Ik hield het niet meer en het moest er echt uit.
Ook stond ik weer meerdere malen vandaag alleen omdat Persoon A zijn of haar rookbehoefte weer moest aanvullen. Ook moest hij of zij wel erg vaak naar het toilet. Nu kan dit laatste natuurlijk wel eens gebeuren, maar het viel wel op dat de plas pauzes wel erg lang duurde. We stonden erg onderbemand dus zodra één van ons van de werkvloer af was stond de ander direct alleen.
Afgelopen zaterdag was ik zó ontzettend moe. Ik liep als een zombie over de werkvloer. Als ik mijn ogen sloot kon ik staand nog in slaap vallen. Vanuit mijn werk ging ik direct door ergens heen en ben toen in de auto ook vrijwel direct in slaap gevallen. En dat overkomt mij eigenlijk nooit.
Het pesten, het wijzen met het vingertje en het werk op o.a mij afschuiven is dus nog steeds niet klaar. Ik weet even niet meer zo goed wat ik er nu mee moet. Ik denk dat ik toch maar een afspraak ga maken met een huisarts om te kijken wat deze kunnen betekenen.