Ik werk bij de karwei, maar mijn contract verloopt in februari. Voor de zomervakantie heb ik wel al plannen voor werk alleen is dat nog even afwachten hoe dat gaat lopen en ik daarvoor aangenomen word, maar hoop het wel want dat lijkt mij echt fantastisch werk.
Ik heb tot een halfjaar geleden bij de action gewerkt. Daarna even tot de zomervakantie niet ivm drukke hbo-studie. Voor de zomervakantie heb ik mezelf ingeschreven bij een flexbureau, nu werk ik een soort van (tijdelijk en wanneer ze me nodig hebben) bij kledingmerk Brunotti. Het is vre-se-lijk geestdodend en iedereen is Pools dus ik heb met niemand contact Maarja, het betaalt en daar gaat het momenteel even om.
Heb gewerkt als schoonmaakster, voorlichtingspersoon mbt studeren op middelbare scholen, bij de Hema en werk nu als logopedist 1 dag in de week. Ga in september ook weer studeren dus dat is dan goed te combineren
eclair98
Geplaatst: 13-08-16 19:24
Ik heb vorig jaar de afwas gedaan in een verzorgingstehuis. Betaalde errrruuuugggg goed, maar het is loeizwaar en daarom dit jaar maar niet gaan werken
Susan88
Geplaatst: 13-08-16 19:28
Ik werk bij een bowlingbaan. Deze heeft ook een restaurant. Ik werk voornamelijk als bediende in het restaurant, maar daarnaast ook bijvullen, afwassen, schoonmaken, in de keuken voor frituurhapjes, vegen... Kortom, genoeg afwisseling. Het is erg gezellig, fooi en gratis drinken na het werk aan de bar. Prima bijbaan dus
Debbels
Geplaatst: 13-08-16 19:28
Ik werk ook bij Kruidvat. Verdient niet super veel, maar vind het wel leuk en afwisselend werk.
Wauw! Wat veel afwisselend werk allemaal! Mijn vakantie baan zit er na de zomer op en wil graag iets met dieren doen, maar dat is erg lastig om betaald werk te vinden.
anniekow
Geplaatst: 13-08-16 20:00
Ik melk koeien als bijbaan. Eerder heb ik bij de AH gewerkt.
Vorig jaar stage in een dierenpension en toen nog een tijd betaald doorgewerkt daar. Dit jaar had ik buitenlandstage, maar met 5 dagen weer terug (lang verhaal) en dus niks. Ben 20 en heb eigenlijk alleen ervaring tussen de dieren dus niemand wil me hebben. Ja, of t moet op het land zijn, maar mijn lichaam is een beetje kapot.