[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 14:39

ilonamandjes schreef:
Leuke enquête om in te vullen :P

Ik vond ook geen 1 man die de hoogste score verdiende... bijna allemaal vond ik gewoon helemaal niks, en een paar die iets boven gemiddeld scoorden.

Nog een nieuwe enquête doen? :D :D :P

_O- wie weet bij verrassende resultaten

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:40

Ik heb m ook voor je ingevuld! Post je hier ook tzt de resultaten van je onderzoek?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:42

Ik heb geprobeert zoveel mogelijk op de mannen zelf te letten en hoe aantrekkelijk die voor mij waren.
Ik merkte op een gegeven moment wel dat ik juist de mannen met baby aardig scoorde (maar dus niet allemaal, maar als hun eigen uitstraling me ook aansprak). Dat vond ik wel grappig, want ik ben dan ook zwanger (en heb een jong kindje).
Benieuwd of dat toch een hormonendingetje is, of puur toeval dat de mannen mij aanspraken.
Heb er geen een een 1 gegeven en geeneen een 6, vond het allemaal wat dat betreft vrij gemiddelde, redelijk knappe mannen. De uitstraling gaf het verschil.

SinneJ

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:00

Heb hem ook ingevuld voor je :D ben benieuwd dus ik volg. Succes nog!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:01

Bij mij geen hormoondingetje in ieder geval :') absoluut nog niet toe aan kinderen (als ik dat überhaupt ooit al ga zijn), maar verdorie al die knappe mannen hadden een baby vast!

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:07

Heb ook meegedaan, ben heeeeel benieuwd naar de resultaten :D !

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:09

Ingevuld :j Ook hier veel 1'tjes en 2'tjes gebruikt :')
Ben er benieuwd naar de uitslag!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:52

Ik zal iets eerlijk toegeven, omdat het misschien nog relevant is voor je onderzoek? ik ben tot halverwege gekomen en toen heb ik het onderzoek weg geklikt, ik was de foto's van mannen met baby's beu. Dat vind ik een te grote afknapper :')

Niet belangrijk maar hier moest ik nog aan denken, als je de baby's op de foto's zou vervangen met puppies en kittens dan gok ik dat ik gemiddeld hogere scores zou geven.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:59

zat te wachten op de knappe mannen....maar die kwamen niet :(

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:07

Er stond geen minimum leeftijd bij dus ik dacht ik vul hem ook in. Ik ben 18 en waarschijnlijk een van de jongste die hier reageert, maar ze waren allemaal wat te oud voor me. :') Er zat eentje bij dat ik dacht van 'die is wel leuk', en de rest had ik allemaal lager gescoord.

En oh ja, die baby's vond ik ook irritant. :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:08

Och, op de meesten zou ik het wel kunnen :+ er waren er maar een paar die me totaal niet aanspraken... En eigenlijk geen 1 met een echte wow :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:08

Vleeskeuring verricht. Beetje jong allemaal alleen. Wat me opvalt is dat het engels is maar er ook nl woorden instaan zoals anders.hihi trouwens kwa menstruatie ik heb geen idee ivm mirena. Die optie staat er niet tussen. :)

Heb mijn best gedaan de erg aanwezige babys te negeren (geen plus punt voor me) idem de vrouwelijke bijpersonen. en puur op uiterlijk van de man afgegaan. Maar in veel gevallen vond ik de mannelijke persoon zonder pijltje leuker om te zien dan die met pijltje. Verder tsja matig interessant aanbod van mannen, een paar waar ik meteen een iieeeks wat een griezel idee bij had :+ . En een of twee iets meer dan matig geinteresseerd. Verder mild on of in teressant.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 17:17

_O- kan je vertellen dat na drie uur foto's zoeken je sowieso geen poserende man meer kan zien haha. Ik niet tenminste, groepsgenoten waren gelukkig iets minder mannenmoe.

Leuk om te lezen hoe verschillend smaken kunnen zijn. En ontzettend fijn dat jullie naast het maken van de enquete ook even vertellen hoe jullie het hebben ervaren *\o/* . Bij de vrouwen die er niets tussen vonden zitten (we hebben wel een beetje variatie proberen te kiezen) ben ik eigenlijk wel benieuwd naar een foto (in link) van iemand die voor jullie een 6 zou zijn O:) . Mochten we ooit nog een keer een vleeskeuring houden zullen we die types ook proberen te includeren.

Telpeva: grappig dat je dat zegt! In ons orginele idee was er ook een puppy-groep toegevoegd, maar die hebben we moeten schrappen vanwege tijdgebrek en lengte van de enquete.

Morgenavond gaat de enquete dicht, daarna gaan we de boel analyseren. Ik zal jullie nadat we het verslag hebben ingeleverd vertellen wat de resultaten waren :D

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:17

Over die menstruatiecyclus: wat nu als je geen cyclus hebt (door zwangerschap/bevalling 2 maanden terug)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:22

Chocopasta schreef:
Over die menstruatiecyclus: wat nu als je geen cyclus hebt (door zwangerschap/bevalling 2 maanden terug)?

Mijn cyclus is niet-bestaand door het doorslikken van de pil en ik heb 'i don't know' ingevuld, weet ook oprecht niet waar ik ergens zit :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 17:23

Chocopasta schreef:

Daar hebben we even niet aan gedacht inderdaad, in dat geval is de keuze ik weet het niet of ik wil het niet zeggen een veilig antwoord.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:28

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:30

Ingevuld. Maar al die baby's en baarden. Gatver. ..... was zowat halverwege gestopt. Heb niks met kinderen en een teveel aan lichaamsbeharing :')

Ben wel erg benieuwd naar de uitkomst

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:31

Beharing ja maar niet op gezicht. Maar ik heb daar niet naar gekeken daar zijn scheeraopparaten voor uitgevonden toch }>

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:35

Ik hou er niet van om te zeggen "naaaah, lelijk" dus heel onaantrekkelijk heb ik niet aangeklikt maar merkte dat ik steeds een beetje in het midden bleef hangen.
Vond er weinig aantrekkelijk zo puur vanaf een foto :') stem, houding, humor, dat zie je niet vanaf een foto.
Misschien heeft het te maken met dat ik vreselijk verliefd ben op mijn vriend haha.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:35

Ik was ook erg teleurgesteld in de foto's. :')
Een baby is sowieso een afknapper. Daarnaast weet ik heel goed wat ik écht aantrekkelijk vind. Ik heb maar één man in een kostuum gezien en ik denk zelfs GEEN man met een sterke kaaklijn.
Ik mis een beetje Dit en dat <3

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:38

Ik vond het een leuke enquête om in te vullen! Zal de link even naar een stalgenoot sturen weet zeker dat die m ook leuk vindt om te doen! :D
(Dan is het weer jammer dat we niet echt kunnen taggen op bokt. :') )

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 17:38

karuna, dat is ook een goede smaak!
Probleem van dat type mannen is dat die zich niet zo geroepen voelen om model te gaan staan. Die zijn veel te druk bezig met stoere mannen dingen doen :D Alleen de bekendheden worden dan gedwongen om af en toe leuk op de foto te gaan en wij wilden er geen beroemde mensen in hebben. En tja, dan eindig je inderdaad met vrij veel glad gestyleerde mannen :o .

@Spekkie01: Haha die baarden waren me nog niet opgevallen tot je het zei (ik heb ook een spuughekel aan baarden, vriend mag ook niet meedoen aan Movember van mij :') ) maar ik heb er met de foto's eigenlijk doorheen gekeken. Ik zal het meenemen als discussiepuntje!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:42

Je zou een blik nederlandse commandos oid kunnen opentrekken of vragen of je van de opleiding aanmeldingsfotos kunt krijgen. Of desnoods boswachters of zo. Zijn wel wat minder gladjes en toch ook niet bekend. :) of op je opleiding lopen er toch ook wel rond?

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:43

karuna schreef:
Mooney die geef ik je graag hoor :D

In ieder geval type niet zo glad gestyleerd. Houd daar echt niet van. Brrr en ik mis gek genoeg het type nerd oid ook nog,

Maar twee voor mij erg aantrekkelijke mannen :D
https://www.google.nl/search?q=bear+gry ... cIVDXXM%3A

http://www.channel4.com/programmes/sas- ... s/all/foxy

Zomaar twee mogen ook jonger zijn,

Ik moest stiekem even lachen toen ik Bear Grylls zag :') :D

Ik heb hem ook ingevuld! Erg leuke enquête! Baarden vind ik in bepaalde mate (je moet er een gezicht voor hebben) wel aantrekkelijk, maar ze waren me helemaal niet opgevallen op de foto's eigenlijk := wel heel veel mannen met baby's :P