Wauw! Ik zie leuke dingen voorbij komen zeg . Ik werk als Verkoopmedewerker in een supermarkt, vooral op de bakkerij en kassa. In het weekend fotografeer ik daarnaast.
Ik werk zo'n 20 tot 30 uur per week als afdelingsmanager in een supermarkt, verder ben ik daar een beetje manusje van alles. Ik zit nu in het eerste jaar van mijn HBO en hoop later een eigen zaak te hebben.
laraxXxemma
Geplaatst: 15-05-16 22:12
Ik werk ook aan de kassa bij de supermarkt, maar dat is bijbaan Ik doe nu HBO studie MBRT (=medische beeldvormende & radiotherapeutische technieken), dus ik leer voor het maken van röntgenfoto's, MRI, CT, nucleaire onderzoeken, noem het maar op. al het beeldvormend materiaal in het ziekenhuis eigenlijk, en dan nog radiotherapie (=bestraling kanker patiënten) erbij. En daarbij ook de werking van de apparaten e.d.. Als je vragen hebt stuur je maar een bericht
OneFellSwoop
Geplaatst: 15-05-16 22:15
Westhof schreef:
Naast mijn universitaire studie heb ik een bijbaan als receptioniste in een ziekenhuis.
Lijkt me heel leuk! Mag ik vragen hoe je daar aan bent gekomen?
Tyke
Geplaatst: 15-05-16 22:15
F_inley schreef:
Tyke schreef:
Ik werk 36 uur als oncologieverpleegkundige. Mooi werk en dankbaar.
Het lijkt mij ook heel zwaar werk respect dat je dat kunt.
Het is soms erg zwaar. Maar word goed gemaakt dat ik veel voor iemand kan betekenen.
Ook iemand in 4 Havo Ik werk als afwasser in een restaurant, pas afentoe op een jochie in mijn straat en laat zo'n 2x per week iemand's hond uit. Die laatste 2 verdienen best goed
yvje86
Geplaatst: 15-05-16 22:21
Ik ben assistent accountant, daarnaast volg ik een HBO deeltijdopleiding Bedrijfseconomie.
A3a1
Geplaatst: 15-05-16 22:21
Ik werk als flexer in de zorg/begeleiding. Jeugdhulpverlening, lich.gehandicapten, ouderenzorg, verstandelijk gehandicapten. Daarnaast eigen bedrijf, geef workshops persoonlijke ontwikkeling.
Ik vind het heerlijk dat ik overal kom. Iedere dag is anders.
Jolien87
Geplaatst: 15-05-16 22:22
Ik ben in 2016 afgestudeerd aan de Pabo en ben nu basisschoolleerkracht, om precies te zijn van groep 5 en 6.
Majabeestje
Geplaatst: 15-05-16 22:27
Ik heb gewerkt als gezinscoach, maatschappelijk werker en casemanager in de jeugdzorg. Daarna een administratie en advieskantoor gestart met mijn man en omdat ik 'mijn werk' toch wel ging missen begin ik komende week weer in de hulpverlening. Nu als casemanager bij een project met ouderen. Kwetsbare ouderen ondersteunen. Veel gesprekken voeren dus, nauwe samenwerking met je team (in dit geval binnen ee huisartspraktijk) en veel dingen regelen. Die combinatie hou ik van.
Sheran
Geplaatst: 15-05-16 22:32
Ik ben docente Grieks en Latijn, maar ik heb ook een master Rechten. In de vakanties werk ik als gids in Frankrijk
Helaas rennen mensen weg als ik dit zeg
Laatst bijgewerkt door Sheran op 15-05-16 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 15-05-16 22:32
Ik werk op een boerderij+camping combie, ze hebben er verschillende soorten vee lopen. Daarnaast werk ik als voorlichter, waarbij het doel van elke actie is dat het prima is als je drank en/of drugs gebruikt, maar dat je dan NIET achter het stuur stapt en je laat rijden. Hierbij nemen we ook alcohol- en drugstesten af en adviseren we mensen hoe ze het best naar huis kunnen.
Ik stududeer manager recreatie dieren wat een mooi woord is voor een paardenhouderij opleiding met een leiding gevende functie. Ik werk bij de groentenboer en op stal als stalmedewerker. Erg leuk allebei en erg verschillend. Ik wil hierna nog een andere opleiding volgen maar heb nog geen idee wat.
ik werk als vergunningverlener bij de gemeente, voornamelijk evenementen, Drank- en Horeca, standplaatsen. Van buurtfeesten tot grote tentfeesten. Heel afwisselend.
Sansevieria
Geplaatst: 15-05-16 23:01
Heel veel verschillende jobs die voorbij komen
Ik heb 2 parttime banen, een van 32 uur per week op een financiële administratie. En daarnaast als seizoenswerk schaapsherder.
Twee uitersten, maar juist dat maakt het zo leuk
MarianneW
Geplaatst: 15-05-16 23:02
Ik was juf op de basisschool.
Nu ben ik mantelzorger voor mijn gehandicapte dochtertje.
Jessy90
Geplaatst: 15-05-16 23:07
Ik ben hoofdagent bij de politie. Erg leuk en elke dag weer een verrassing wat er gaat gebeuren
Al een jaar of 15 leerkracht. Momenteel 4 dagen per week groep 3.
Special_Da
Geplaatst: 15-05-16 23:19
Ik ben leerkracht Nederlands, biologie, chemie en fysica in het secundair onderwijs. Ik doe de job enorm graag. Het is geen 9 tot 17u job zoals de meeste mensen denken maar je haalt er wel heel erg veel voldoening uit. Mocht je interesse hebben of meer willen weten mag je mij altijd een berichtje sturen.