Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet zeggen dat ik er tegenop zag maar ben nu wel helemaal wakker als ik op het werk kom en op terugweg kan ik even rustig de dag achter me laten en hoef ik thuis niet "bij te komen"
KimD schreef:11 minuten met de auto.
Ik vind het maar raar dat een werkgever je wilt verplichten om met het OV te komen, dat is toch een eigen keuze lijkt mij?
miccamaaike schreef:KimD schreef:11 minuten met de auto.
Ik vind het maar raar dat een werkgever je wilt verplichten om met het OV te komen, dat is toch een eigen keuze lijkt mij?
Zijn wel meer werkgevers die dat doen. Dan wordt t ov vergoed maar auto niet. Dus als je dan wilt dat je reiskosten vergoed worden, zul je dus met ov moeten komen.
Maik79 schreef:Een uur en 5 minuten enkele reis, met fiets en trein. Ik zou ook wel graag op de fiets naar m'n werk willen, maar dit is een bewuste keuze:
- leuke banen in mijn sector zijn niet te vinden in het dorp waar ik woon.
- ik wil niet wonen waar de banen te vinden zijn.
Echt dat is ongeveer het enige in NL waar ik niet wil wonen te druk gewoon hahaha. Heb ik weer maarja dan maar kijken of ik buiten amsterdam kan wonen en dan maar eens zien of de reistijd te doen is. miccamaaike schreef:KimD schreef:Wat een absurde regel eigenlijk. Dat zul je hier echt nooit tegenkomen.
Hier als in, jouw werk? Gok dat dat soort bedrijven overal wel te vinden zijn.